torsdag 17 januari 2013

dåliga dagar..

Har haft ngr sämre dagar nu.. Är förkyld, lite febrig & magen har pajat. Har noll ork & är darrig i kroppen...  Maken har tagit Zingowalksen idag, alla utom första som jag tog :-)

Det går framåt med målningen. Bänken är ju klar, spegeln, tavlan & nu även byrån. Den saknar ngr knoppar men de har dottern & maken beställt hem. Kommer nästa vecka :-) Det blir väldigt bra iaf. De gamla furumöblerna blir nya vita :-) Nu är det bara sekretären kvar :-)

Sonen har åkt till sin tjej & i morgon ska de iväg på roligheter. Hon fyllde år häromdagen & han ska överraska henne med en liten weekend. Kul!

Har inte mycket att skriva om då jag känner mig sliten...

Hoppas ni har en bra torsdag!

6 kommentarer:

  1. Det var inget roligt att höra att du är sjuk :(
    Skickar en stor krya-på-dig-kram!!!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig - eländigt med snuva och skönt att kunna låta någon annan gå ut även om man själv vill så går det ju inte så bra när man mår kasst.

    Men snyggt blir det med nymålade möbler - inget före kort? Jag blir peppad men den lilla furubyrån jag har i hallen - den ska bli svart - även om det är ju himla snyggt med vitt också.

    Må gott

    SvaraRadera
  3. VIla! Bloggen finns kvar! Och vi läsare också. =)

    SvaraRadera
  4. Oj så jobbigt att du mår så risigt...skickar en stooor varm försiktig kram och önskar dig snar bättring vännen.
    Så fint det blir med ommålningen!
    Vila nu, kurera och ta hand om dig
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  5. Naw, fy vad trist att du är sjuk :( Hoppas att det går över snart ♥
    Så fina möblerna blir...som nya ju. Härligt! :)
    Mysigt att sonen bjuder med tjejen på en weekend. Det brukar vara uppskattat :) Ha det så gott du kan, kram Milla.

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis