lördag 26 januari 2013

Onödigt vetande

Hittade denna utmaning hos Kaatzi & tar mig såklart an den ;-)

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer & berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga inte påhittade. Du får inte skriva samma svar 2ggr eller skriva ditt eget namn som svar. Om du utmanar någon med listan får den personen inte använda dina svar om ert namn skulle börja på samma bokstav. Utom namnet då OM ni heter lika.
Lycka Till!

Vad heter du: Marika
Ett ord på 4 bokstäver: mysa
Flicknamn: Maria
Pojknamn: Magnus
Yrke: Målare
Färg: Moccabrun
Klädesplagg: Mössa
Mat: Makaroner
Sak i badrummet: Mascara
Plats/Stad: Malmö
En orsak att vara sen: motad
Något man skriker: Måååål!!
Film: Milennium
Något man dricker: Mer
Band: Motorhead
Djur: Mård
Gatunamn: Malmskillnadsgatan
Bil: Mitsubishi
Sång: Min Kärlek
Känd Person: Martin Stenmarck

Jag skickar utmaningen vidare till den som känner sig manad :-) Listor/utmaningar är ju alltid kul :-)

Ha en fin lördag!

9 kommentarer:

  1. Vilken rolig och annorlunda utmaning :)
    Säger som du... utmaningar och listor är alltid skoj :)
    Ha en fin dag!
    Kramen rara du♥

    SvaraRadera
  2. Listor kan vara nog så roliga :-)

    SvaraRadera
  3. *tänker tänker* Kan ja ens komma på nåt??

    Sv: Läkaren sa att d e bara att ringa om d behövs annat men än så länge hjälper det iaf m alvedon/ipren *peppar peppar*

    SvaraRadera
  4. *ler* den var lite småskoj, lite hjärnbry med att komma på :)
    Den blir väldigt svår om man exempelvis heter Urban :)

    Kramiz ❤

    SvaraRadera
  5. Liiiite svårt att göra den då mitt namn börjar på C.
    Men jag kanske gör ett försök :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en fortsatt fin söndag vännen ♥
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  7. Hoppas att du har en trevlig söndag!
    Här är det lugnt :)
    Finns på Instagram som..paulazvarld...

    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken rolig utmaning dock tar jag mig inte an den nu då jag håller på med en lista =)

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis