onsdag 6 februari 2013

Heja Sverige!! ☀

Onsdagen har rullat på....
Dottern & morfarn har åkt ToR Göteborg för att byta kameran & fika på IKEA :-) Nu är dottern lycklig ägare till en Canon EOS 1100D. Det kommer bli jättebra & det är en en glittrande tjej med solskenshumör som tittar på Sverige-Argentina matchen tillsammans med oss :-) Som extra bonus fick hon även sitt paket med smink idag från MUA. Ett företag i UK som säljer bra smink till bra priser & med snabb leverans till Sverige. Beställningen skickades förra veckan, då företaget hade rea & kom redan idag. Allt detta för 15£. Kan rekommendera denna sida MUA

I eftermiddag tog jag & Zingo en skogspromenad igen. Jag tycker han är så härlig där han springer runt & busar lös i skogen... Han kommer på inkallning utan problem & säger jag kom nu Zingo vi ska koppla dig, så skulle han ju bara ha kunnat sprungit iväg om han hade velat det, för det är ju roligare att vara lös än att vara kopplad... Men inte.. Han kommer direkt & väntar tills jag satt tbx kopplet :-)
Härligt när man får sådant gensvar.

Nu ska jag oxå kika på Landskampen :-)
I skrivandets stund reducerade Sverige precis 1-1
Nähä.. nu står det 1-2 till Argentina...

HEJA SVERIGE!!

Ha en fin kväll!






17 kommentarer:

  1. Roligt att dottern är nöjd . Fin kamera .
    Jag skulle också vilja ha en bra kamera , säkert du också ;)Vi som bloggar och fotar så mycket ;)
    Men vi kanske får låna våra barns kameror .
    Jag tittar inte på fotboll . Peter har åkt på jobbet , han har nattvecka .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Åhhh, jag vill också ha en ny kamera:-)) Förstår att dottern är nöjd och glad:-)

    Tack för sminktipset. Ska kolla in sidan:-)

    Kram cecce

    SvaraRadera
  3. Roligt att dottern är nöjd & Kraaaaam på Er ♥ ...

    SvaraRadera
  4. Förstår att dottern är glad.
    Min äldsta dotter köpte nyss ett objektiv till hennes kamera.
    Hon är också sååå glad :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Kul att dottern hittade en kamera som hon gillar. I fotbollen som jag valde bort så svängde det snabbt på resultaten minsann men det är ju trist att Sverige förlorade till sist :(
    Sminksidan ska jag genast tipsa dottern om. Kul när man hittar utländska sidor som dessutom är billigare och snabba på att leverera :) Kram och ha en fin dag,Milla

    SvaraRadera
  6. Tack för sminktipset :)

    Ha en fin torsdag!

    Kramis

    SvaraRadera
  7. vad roligt att dottern fick den kamera hon verkligen ville ha :)
    förstår att hon nu är lycklig
    J tittade tills det stod 3 - 1, då gick han och la sig
    kramar

    SvaraRadera
  8. Duktig han är Zingo - börjar bli vuxen :)

    Är inte helt säker men kanske var det här http://brollopstorget.blogspot.se/p/balklanning-2011.html som vi hittade men det finns om man googlar flera olika butiker.

    Nu har jag inte tittat så mycket på kontakt och så men då - 2009 så hade hon sin visning i källaren hemma i sitt hus.

    Förstår att hon är glad dottern - skulle också vilja lära mig mer om fotografering och ha en riktig kamera med objektiv och så.

    Må gott

    SvaraRadera
  9. Härligt att kameran var till belåtenhet....
    Tack för tips om smink!! :)
    Hoppas du får en fin torsdag vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  10. Härligt för dottern med den nya kameran.Samma märke som jag har ser jag, fast min har några år på nacken nu...
    Duktiga Zingo som kommer på inkallning, det är nog så viktigt. Men träning med gott godis brukar ge resultat.
    Ha en riktigt fin torsdag
    Kram vännen♥

    SvaraRadera
  11. Det gick ju inte sådär jättebra i fotbollen... :-(

    Det var billigt smink, men för mig blir det ännu billigare som inte sminkar mig alls ;-)

    SvaraRadera
  12. Vilken lyckodag för dottern, nu har hon en bra kamera :) Kram

    SvaraRadera
  13. Jag tittar sällan på fotboll men NÄR jag gör det går det ALLTID dåligt för svenskarna. Gissa OM jag tittade igår?? Mmmm jepp :( Elaka jag!
    Så mysigt att dottern nu är supernöjd med sina presenter. Det är hon mer än värd!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  14. Så söta fladdrande öron på jyckepyckis. :-)

    SvaraRadera
  15. Japp, jag sov i understället minsann :)) Alltid med sockar på. Men ikväll provar jag något annat. Och med sockar på :))

    Ha en bra helg du och familjen! Och Zingo förstås :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  16. Trevlig helg kära du!!
    Kram K

    SvaraRadera
  17. Vad bra att det ordnade sig med kameran. =)

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis