lördag 30 mars 2013

Glad påsk

Önskar er läsare en Glad Påsk!

Här hemma tillbringas all tid i sängen... Minuter blir till timmar som blir till dagar dygn...
Såhär sjuk har jag inte varit på minst 10-år... Influensa med hög feber & världens värsta hosta...
:-(

Maken har köpt en mörkläggningsgardin som håller solens strålar ute...
Jag har full service här hemma... Sonen har hjälpt till, nu är han hos sin tjej, dottern och maken servar med mat och dryck. Hon är duktig dottern på att fixa i köket... Idag blev det en thaigryta och de 2 msk jag åt var goda :-)
Imorgon blir det påskmat.

Idag har Zingo varit hos farmor & farfar hela dagen. Maken och dottern har varit i Göteborg. En riktigt snygg studentklänning är inköpt :-) Tänk vad de kan fast inte jag är med... ;-)

Bloggpromenaden skjuts på framtiden... Orkar inte :-(
Ha en fin påsk afton





11 kommentarer:

  1. Men stackare!! Vilken otur.
    Skickar dig många KRYA PÅ DIG KRAMAR ♥♥

    SvaraRadera
  2. Krya på dej!

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Stackare :(
    En riktigt Glaaaer Påsk hoppas jag du haft/Kryyyis Kraaaaaam ♥

    SvaraRadera
  4. Influensa är inte kul att ha. Jag hade den för två år sedan och jag har aldrig varit så sjuk och dålig som jag var då. Jag var helt utslagen i en vecka och sedan behövde jag ytterligare en vecka att få tillbaka lite ork och vara uppe lite mer. Så det är bara att vila och ta det lugnt.

    Vilken tur att du har familjen till hjälp.

    Stor krya-på-dig-kram kommer här!

    SvaraRadera
  5. Skönt att livet hemma rullar på ändå så du kan få vara sjuk i fred.
    Krya på dej!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fy vilken trist påsk. Men det kan ju bara bli bättre och tur du har duktigt folk omkring dig - som klarar av mer än man tror ;)

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  7. Men åå såå ledsen jag blir :(
    Stooor kryapåkram till dig vännen

    Hoppas du får en fin inledning på nya veckan, att du frisknar till helt enkelt, vännen.
    Kram Lollo♥

    SvaraRadera
  8. Stackare!
    Krya på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Uschanamej! Vad tråkigt att bli så dålig nu när det varit helg och resten av familjen är ledig. Men det verkar som de tar väl hand om dig. Bra. Hoppas du mår lite bättre nu och att du piggar på dig lite för varje dag nu i veckan. Krya-på-dig-kramar från mig! ♥♥♥

    SvaraRadera
  10. Krya på dig vännen!
    Kramen i solen♥

    SvaraRadera
  11. Så tråkigt för dig vännen, vilken tur ändå att din goa familj pysslar om dig så fint.
    Krya på dig nu**
    Stor varm kram♥♥

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis