tisdag 26 mars 2013

Jag behöver energi....

Jag behöver ENERGI....
Igår var jag helt utsliten hela dagen.. Skyllde det helgens jobb med svärmors kalas .. & förväntade mig att det skulle vara borta idag.. Men idag vaknar jag med tjockt huvud, är tät & snuvig, ont i bihålor & huvud, ont i halsen & hostig.. Har ont i kroppen som man får när man har feber/influensa, är blank i ögonen & de rinner...Känner mig görsliten :-( Får bli en lugn dag idag... Dock måste jag till affären en sväng, det har sinat en hel del här hemma & för att få ihop till middagar & frukostar behöver jag handla lite & så måste jag till apoteket... Jag har INGEN LUST att bli sjuk nu!!! Hoppas bara det inte är den manliga typen av förkylning.... ;-)

Det är iaf fint väder. Solsken, ngr tunnare moln & solsken & fåglarna kvittrar hela tiden....... Det kan man ju glädjas åt iallafall.


Nåja... dags för en dusch & en kortare Zingowalk & sen får resten av dagen gå i slow motion...

Ha en fin dag!




6 kommentarer:

  1. Lyssna på din kropp och ta det lugnt.
    Det är ju alltid så, när man har haft roligt och gjort något annorlunda så får man "betala" med mer värk.
    Hoppas du inte blir förkyld, det räcker med dina vanliga krämpor ♥
    Mysiga balkongbilder i förra inlägget.
    Här skiner solen också.
    Krya på dig kram ♥

    SvaraRadera
  2. Nej! Du ska inte bli sjuk nu!!! Så det så! Bort, bort, bort förbaskade baciller! Men kan ju vara så att du lider av biverkningar av helgen. Att man aldrig kan få göra nåt kul utan att få betala ett pris :-( Kan du inte få hjälp med att handla idag? Så du kan rå om dig. Skickar kramar till dig;

    ((♥(((♥((Mickis))♥)))♥))

    SvaraRadera
  3. Även jag har en sämre dag ;(
    I alla fall så kommer väninnan G snart en sväng. Och så ska jag på vattengympa!

    Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ska inte säga som de äldre sa förr - klä inte av dig för tidigt - det är inte vår än ;) Så den där stunden på balkongen - ja du skulle haft mössa på.

    Men jag tror nog mer på att det är efterdyningar av trevligt kalas. Våra kroppar tål ju inget numera.

    Hoppas du kan fånga energin. Må gott

    SvaraRadera
  5. Massor av krya på kramar till dig vännen♥

    SvaraRadera
  6. Jag har också varit jättetrött de senaste dagarna.
    Men utan att vara sjuk.

    Hoppas du hittade energi! =)

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis