onsdag 6 mars 2013

lite kyligare

Idag har det varit lite kyligare väder & grått. Solen har visat sig en kort stund bara...
Har gått lite kortare promenader med Zingo idag, kände inte att jag hade lust med långpromenad & han var nöjd ändå :-)

Dottern har varit i skolan idag :-)
Har betat av det där hem matteprovet, pratat med matte läraren om hjälp med det hon inte förstår.. Betat av 2 tal i Svenska som hon legat efter med. Fick så bra omdöme av läraren att hon ringde hem, överlycklig. Det var ett hyllningstal sa dottern, som jag höll till dig & jag fick med allt man skulle & lite till... Jag är smickrad :-)
 Läraren sa till dottern att hon tyckte dottern borde hålla detta talet till mig vid middagen idag, men jag har inte fått höra/läsa talet (än) men jag hoppas att jag får göra det.

Idag har reparatören varit i pumprummet halva dagen & grejat... Han kanske har rensat golvbrunnen hahaha Nädå.. han har fixat med varmvattnet.. Jag höll mig ifrån pumprummet idag ;-)

Ikväll har vi kikat På MIA på GRÖTÖ. Jag gillar det programmet. Hon är en härlig tjej Mia Skäringer :-)

Maken & Zingo är "nattade" ;-) & jag ska strax göra dem sällskap :-)

Ha en fin kväll!








7 kommentarer:

  1. Matte är ett svårt ämne tycker jag.
    Vad bra att din dotter fixar det.
    Det är nog bäst du håller dig borta från pumprummet :) :)
    Här är maken nattad....Ludde ligger här bredvid mig och väntar .
    God natt ♥

    SvaraRadera
  2. Och idag är det bättre väder, har nyss varit ute en sväng kändes skönt så nu har jag nog lite energi att städa inne innan jobbarhelgen. Bra att din dotter fick bra omdöme. Kram

    SvaraRadera
  3. VAd kul att bli så hyllad! Hoppas verkligen du fick höra det! =)

    SvaraRadera
  4. Så härligt att bli hyllad med ett fint tal, det värmer i hjärtat. Ha en fin torsdag . Kram

    SvaraRadera
  5. Vist är hon go, Mia Skäringer. Jag kommer att sakna henne när det är slut.
    Vilket fint och uppriktigt beröm dottern gjort sig förtjänt av :)

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att det har gått bra för dottern och vad härligt att få höra att hon hållt ett tal om dig ♥ Kärleksfullt.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  7. Tack för de fina orden i Virvelvind. Jag har Autoimmun hepatit. Det är en bindvävssjukdom som liksom övriga autoimmuna kan sitta och sprida sig var som helst i kroppen. Jag har en tredjedel av levern angripen, vaskuliter på benen, huden på armarna och benen torkar ut och spricker och får gångsvårigheter av och till på grund av neurologiska störningar. Glömde näsan och munhålan som har förstörda slemhinnor. Tröttheten är det värsta. Jag äter steroider och cellgifter varje dag. Nog om mig. Jag blir glad när det går bra för din dotter. Hon gör det fantastiskt bra. Jag förstår inte hur hon orkar. Kanhända är det ditt stöd som ger kraft. Kom ihåg bara att hämta egen energi. Jag vet ju hur det är sen min son var som sjukast. Ha nu en jättefin morgondag Kram

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis