lördag 9 mars 2013

Schlagermys...

Idag är det lördag och final i Svenska Melodifestivalen :-)
Vem vinner ikväll?
Enligt dottern blir det Ulrik Munther... Kanske blir det Hen Yohio eller stiliga & duktiga David Lindgren... Erik Saade kopian Anton Evald, State of drama, Ralf, Louise Hoffsten, Jean Banan, Robin stjärnberg Eller kanske Ravaillacz... Körberg, Malmberg, Ronander & Rabeus som sjunger EN RIKTIG DJÄVLA SCHLAGER! :-)

Idag har jag och maken varit en sväng på vårt köpcenter. Han fick köpt sig ett par snygga tennisskor på Team Sportia. Jag fick mig ett par nya jeansleggings från Lindex.

På eftermiddagen tog vi Zingo en promenad i solskenet... ☀Underbart skönt där det är lä men isande kallt i vinden... Vi gick ner till hundrastgården. Maken och Zingo körde agility hindren flera ggr. Zingo är jätteduktig men inte på slalom...det förstår han inte alls ;-)
Gjorde sökövningar och apport. Hemvägen i medvind var jätteskön ☀

Maken hämtade sonen på resecentrum och jag började med maten. Kycklinggratäng m mangochutney al'a Milla. Jättegott!

Dags att köra uppvärmning inför finalen .... Må bäste man vinna...
NU KÖÖÖÖÖR VI!!!



8 kommentarer:

  1. Åh vilken middag - SMASK!!!
    Ha det så skönt framför Tv;n :)
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en fin kväll.
    Här blir det också Mello-koll. Jag håller på Yohio.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Jag letade efter jeansleggings sist jag var på Lindex, men dom hade inga. Kanske kommer dom hit snart. Svårt att säga vem som vinner mellon ikväll. Men spännane är det! Ha en fin kväll. Kram.

    SvaraRadera
  4. Ja! Nu KÖR VI!
    Jag sitter och slötittar på mellon medans jag går min bloggpromenad.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vi satte på en film istället för mello ;) Så kollade vi på poängsättningen sen =) Haha Kram

    SvaraRadera
  6. Mmm, den där kycklingen är det nog dags att laga snart igen. Mumsig som bara den :)
    Vad roligt agility verkar vara. Hade jag en hund skulle jag nog testa de. Hoppas att ni får en go söndag, kram Milla.

    SvaraRadera
  7. Såå mysigt med söte Zingo :)
    Jo,jag tittade lite på Mello & tycker väl låten som vann till slut är Ok/Kram från mig denna ljuvliga soliga Söndag ♥ ...

    SvaraRadera
  8. Fel låt vann - jag höll mest på Gubbarna :-)

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis