fredag 28 juni 2013

Fredag... veckans bästa :-)


Fredag idag & jag känner mig nöjd med mig själv.
Har gjort en rejäl städning, putsning & golvtvätt av både toalett & badrum idag... Härligt & fräscht :-) & NÖDVÄNDIGT... Det har "legat över mig ett tag", men kroppen har inte riktigt varit på min sida efter studentfirandet.... men nu är det iaf gjort :-)
Dammsugaren har oxå fått bekänna färg, men NU örkar jag INTE mer... :-)

Maken har landat hemma & tog över lite av dammsugningen. Sen har vi suttit & pratat. Nu är han i duschen & jag fixar ett blogginlägg :-)

Det har varit ganska fint väder idag. Jag & Zingo gick en långpromenad i förmiddags runt sjukhusområdet. Fin promenadväg & en ordentlig runda :-) När vi kom in & jag pratat klart med min mamma i telefonen sa jag ngt till dottern, som inte svarade. Skickade ett sms & frågade om hon var på rymmen:
Kärleksfullt <3

Ikväll blir det tacos eller hemgjord pizza. Jag var lite sugen på att gå ut & äta, men jag tror inte maken hade samma lust så det får bli en annan dag :-)
Dottern ska ut på krogen med delar av tjejligan :-)



HA EN FIN FREDAG!


10 kommentarer:

  1. Sommar= lika med att äta ute. När blir sommar är jag som dig sugen på att gå ut och äta ibland. Den mörka årstiden är det inte alls samma. Då brukar vi hämta mat och tända ljus och äta hemma om man ska ha det lilla extra. Skönt att ni får semester snart. Här har sambon haft en vecka jobbar två och sedan har han tre veckor. Ser fram mot det
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Skönt när städningen är avklarad.
    Vi har haft toppenväder idag.
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag avundsjuk - det ligger över mig att ta hand om dammet och annat i mitt hem också. Plockade fram gardiner som jag vill byta ut. Har bara gardiner i ett enda fönster och det är i vardagsrummet och dammet ligger tjockt på bänken vid tv'n. Men det får bli om det inte blir väder för utevistelse för då är prio - utomhus!

    Restaurang - det var ett tag sen - gott är det att gå ut ibland men vi lyxade hemma idag.

    Må gott

    SvaraRadera
  4. Härligt med ungar som rymmer hemifrån..;-) Min äldsta har rymt till Belgien i en vecka men hon uppdaterar sin mamma konstant så mamman inte behöver vara orolig..:P

    Hoppas på en härlig helg.

    Kraaam

    SvaraRadera
  5. Såå gott med Tacos & hemmagjord pizza :)Ha en fortsatt fin Fredagskväll/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  6. Åh va härligt gott :) ja här är det också ledighet hela helgen wieeee ta hand om dig kramen

    SvaraRadera
  7. Så roligt att du hade Mando Diao! jag har suttit på altan halva eftermiddgen/kvällen och lyssnat på just Mando och sen Håkan Hellström,,,
    Man måste njuta av varje vacker dag!! och jag vet att du gör detsamma:-)
    Trevlig helg!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  8. Vad duktig du har varit idag :-) Det är en skön känsla när städningen är klar och man bara kan landa i soffan och ta helg.

    Hoppas kvällen har varit bra.

    Kramis

    SvaraRadera
  9. Visst är det toppen när städningen är avklarad,det är ett måste känns det som oftast, igår blev det hemmagjorda hamburgare på grillen.Idag vet jag inte,vädret ser lite osäkert ut nu med mörka moln..
    Ha det gott vännen
    Kramar♥

    SvaraRadera
  10. Vad du jobbat och stått i!
    Det är inte alltid som det går så lätt att städa...

    Kram

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis