torsdag 13 juni 2013

Himlen har öppnat sig....

Det är rejält gråväder, himlen har öppnat sig och regnet vräker ner ☔.
Vilken tur att det var förra veckan det var student :-)
Är lågtryckssjuk... Det värker i benen så jag var tvungen att gå upp tidigt, händer och handleder, fötter, tår och fotleder värker som vid influensa och så känner jag av huvudet.... Men det är bara att bita ihop... 

Igår var det hyfsat väder. Disigt på fm men sen sken solen ngr timmar. Den gick i moln lagom tills jag tänkte parkerat i solstolen... Var flitig en stund igår. Dammade i ngr rum, dammsög och torkade golvet. Var nödvändigt... Jösses vad mycket pollen det blir även inomhus...  Tvättade ngr maskiner & efter middagen åkte jag till Ica & handlade lite småsaker. Maken och svågern åkte för att återlämna stolar och bord från studenten.
Väl hemma igen tog jag Zingo en sväng & sen landade jag i soffan & bara tog det välbehövligt  lugnt :-)

Dags att ta tag i dagen :-)
Ha en fin torsdag!

9 kommentarer:

  1. Här är det soligt o fint idag :) Men det utlovas regn fr.o.m ikväll. Känns i lederna..Nu packar vi malet kött ;)

    Idag blir det städ & tvätt...snart ska vi laga lunch..

    Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja än en sak ! Har postat din vinst idag :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Här skiner solen och lär nog fortsätta att göra det fram till november eller så ;-)

    SvaraRadera
  4. Mår samma som du. Det värker så in i bänken idag. Men inte konstigt som det blåser idag. Hoppas det lättar framåt kvällen. Verkligen tur att studenten var förra veckan. Här är det "vanlig" skolavslutning i morgon, hoppas det håller upp för de som ska ha avslutningen utomhus. Min Ellen har sin avslutning inomhus.
    Tack igen för den fina presenten! Puss på dig! ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. här har det också regnat riktigt rejält men just nu är det uppehåll fast det är grått på himlen
    kramar

    SvaraRadera
  6. Usch ja vilket regnande det har varit i dag,fullkomligt öst ner stundtals. Tack och lov hyggligt varmt i alla fall.
    Jobbigt med värken som kommer som ett brev på posten...
    Grattis till din mamma,jag såg att hon fyllt år**'
    Kram vännen och sköt om dig

    SvaraRadera
  7. Ja igår var det riktigt trist väder. Vi har ju faktiskt för en gångs skull blivit lite bortskämda med att solen visar sig varje dag.
    Ja ni hade tur med vädret till studenten värre är det för Vänersborg idag när de tar studenten.

    Måste vara jobbigt att känna av i kroppen vid sämre väder :-(
    Hoppas det känns lite bättre idag även om det fortfarande är grått och regnar ute.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Idag regnar det här. Men det gör inget. Jag har ju semester och idag hade jag tänkt storstäda :)
    Men i morgon får solen gärna skina igen :)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Igår regnade det ordentligt här också och idag är det mulet och blåsigt. Inte så roligt för jag är ledig. Men det finns ju att göra inomhus också.
    Söt liten Zingo du har!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis