torsdag 20 juni 2013

Oboy vilket vackert väder ☀

Underbart väder ☀


Efter endel pyssel i förmiddags så packade jag in mig & Zingo i bilen 
Maken som jobbar halvvägs till stugan blev hämtad efter jobbet av min pappa & de har handlat tsm :-) De anlände stugan en kort stund före mig & mitt ylande sällskap ;-) Zingo älskar stugan & han känner igen sig på långt håll ❤

Just nu sitter jag med ett glas Kiwi Ramlösa & njuter på altanen ☀ Bäst att passapå idag i morgon varnar man för regn... 

Mamma har lagt sig, hon kände sig sliten idag. Maken pappa & Zingo har tagit en promenad till bryggan. Zingo är nog badsugen  :-) 

Ha en fin eftermiddag & kväll!❤
För det tänker JAG ha!! ☀

11 kommentarer:

  1. Oooo,jaaa det är fantastiskt vackert & varmt Sommarväder...Imorgon åker vi dit solen är...vart?? det vet vi inte hihi/Kramar Annmi i Hjosolen

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en underbar midsommar!!! Hoppas solen kommer skina på dig;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Oj, vad härligt med fint väder ! Här har det regnat hela dagen..nu är det uppehåll. Dom har lovat fint väder imorgon..hoppas det. Vi ska till min kusin A:s stuga på kvällen :)
    Ha en härlig kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha en trevlig helg och Glad midsommar.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh så underbart HÄRLIGT du har det !!

    GLAD MIDSOMMAR !!

    Kram Helene.

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får fortsätta njuta av sol och sommar!!

    Önskar dig en riktigt Glad Midsommar!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  7. Vi hade regn igår. Men idag skiner solen :)
    Kram och glad midsommar!

    SvaraRadera
  8. Först får jag hoppas att din attack börjar ge mig sig. Hur länge brukar den vara? För mig kallas det skov och jag vet aldrig när de kommer eller hur länge de håller i sig. Jag har ju inte samma sjukdom som dig men förloppet är ju ungefär det samma. Vilken fint liv han har er Zingo. Såg om valpfabriken i Polen och började gråta. Svårt att fatta att man kan göra så.
    Ha nu några fina dgar
    Kram

    SvaraRadera
  9. Önskar dej en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Härligt!

    Hoppas att ni har haft en härlig midsommar helg.

    Kramis

    SvaraRadera
  11. Hoppas ni haft en härlig midsommarhelg med sol och fågelsång. Kram

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis