måndag 17 juni 2013

stressigt....

Maken var hemma vid 18.30 tiden igår efter 36 hål på söndagen på Golftävlingen & 18 hål i lördags. Man hade verkligen inte kunnat försvara fjolårets vinst utan detta året slutade man på en 24.e plats av 50 lag. De var nog lite besvikna MEN som maken sa när båda spelar dåligt då är det svårt att vinna....

Jag var helt utsliten igår. Tror att det beror på blåsten & lufttrycket. Det är sådana dagar man gör minsta möjliga. När man känner sig helt influensasjuk. Promenerade Zingo, plockade lite & fixade middag, det var vad kroppen orkade.

Jag lade mig innan 22 men kunde inte somna. Var uppe & pillade i mig en muskelavslappnande tablett. Tänkte att det skulle hjälpa. Somnade gott strax innan midnatt & sen har jag drömt... Det var någon typ av stor danstävling, med 3 nummer per par. Man dansade i en stor arena & Första dansen hade jag en gul balklänning med svarta detaljer & skulle dansa med Niklas Strömstedt som hade svarta byxor svart kavaj & en väst i gult & svart..... :-)

Men hur mycket vi än letade så hittade vi inte hans skor... *ler stort* så jag fick dansa med ngn annan man & det gick inget vidare, vi var ju inte samkörda *skratt* jag är inte samkörd med ngn när det gäller dans ;-). Efter första dansen var jag tvungen att köpa svart omslagspapper & svart snöre, varför.. ja vem vet & sen stressade jag som en gnu för att hitta Niklas Strömstedt till dans nr.2 hahaha Hittade honom & det gick som en dans :-P Men sedan var det ngt nytt som hände, ngt strul & strax innan vår sista dans så kunde jag inte hitta honom igen & inga mobiler fungerade.. Jag flängde runt, sprang & letade....  Hur det gick.. Jaa jag vaknade stressad & det känns som jag har dansat & jagat hela natten... hahahaha
JAG HAR EN FRUKTANSVÄRD TRÄNINGSVÄRK... :-(


Idag skiner solen :-)
Förhoppningsvis känner jag mig bättre i kroppen om en stund... Just nu känner jag mig spänd som en bågfil & kroppen värker,..... Ska försöka lea igång mig & sedan ska jag väcka dottern som ska till arbetsförmedlingen på ngn CV-kurs.

Ha en fin måndag!



8 kommentarer:

  1. Synd på Golftävlingen vet hur stor besvuikelsen kan bli ;)Här gick det bra för mannen...
    Hihi Vilken Dröm du hade fniss Hoppas du känner dig bättre idag & att solen värmer gott/Kramnar Annmi i Hjosolen

    SvaraRadera
  2. Ja jösses vad man kan få till det i drömmarna :-) Men han är ju inte så tokig, Niklas alltså :-)
    Den här jäkla blåsten är ju bara så tröttsam, precis som du säger så känner man sig influensasjuk...
    Hoppas du ändå kan få en hyfsad måndag vännen! Kramar! ♥

    SvaraRadera
  3. Själv så åkte jag snowboard och skidor i natt. Kylan sätter tankar på vinter i huvudet tydligen. Måtte vädergudarna förbarma sig över oss och ge oss värme i lagom mängd, vind - ja lite bris men inget mer och sol men jag vill inte ha det för varmt heller - Må gott

    SvaraRadera
  4. Tycker det känns som detta oroliga väder satt sig i kroppen..här har både gubben och jag känt oss ovanligt ledbrutna!
    Knasiga drömmar man kan ha...vad kommer allt ifrån egentligen??...hihih

    Ta hand om dig
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  5. Hahaha,,,,ja vad rör sig i huvudet egentligen i drömmarnas värld??
    Hopppas värken snart försvinner för denna gång och att du får en fin midsommarvecka!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Vilka tokiga drömmar man kan ha... :-)
    Hoppas du har mindre ont idag.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Galet tokiga drömmar du hade i natt, ibland kan man verkligen fundera över var man får allt ifrån :) Underhållande i alla fall :)

    Usch och fy för denna blåst, det är elak mot vår kroppar...

    Hoppas du piggnade till under dagen och så roligt att du gillade potatissalladen :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  8. Hihihihi,vad tokigt man kan drömma...
    Hoppas att du mår bättre idag. Och att det inte blåser. Det gör det här. Men idag har vi sol i alla fall:)
    Kram!

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis