söndag 30 juni 2013

Trevlig lördag!

Fredagskvällen blev lugn och mysig :-) Vinåt tacos, tittade på tv och dottern samt tjejligan var här innan krogen. kvällen fick vi sedan tillbringa ensamma jag, maken och Zingo och det klarade vi bra ;-)

Vilken trevlig lördag vi har haft :-)

Tidigt i morse åkte maken & han tvillingbror till golfbanan.
Jag & Zingo tog en välförtjänt sovmorgon :-)
Maken var hemma vid 12.30 tiden och då hade vi bestämt att tvillingbrodern & hans tjej skulle komma hit på mat på kvällen. Vi är fortfarande i lärakänna fas med hans tjej. Men hon är enkel & trevlig :-)

Jag och maken kompletteringshandlade på dagen och sen fixade vi en tacopaj och en broccoli ädelostpaj och en sallad till kvällen. Gott och enkelt :-)

Trevlig kväll blev det och gästerna stannade till midnatt :-)

Ikväll har vi oxå haft besök av herr och fru hackspett som samsades om resterna i fågelmataren och matade varandra. Måste vara ganska ovanligt att ha dem under tak på altanen :-)


Nu ska jag sova :-) Maken andas tungt bredvid mig och jag avslutar mitt blogginlägg från mobilen..
Sov gott ❤

7 kommentarer:

  1. Läser att det har varit en härlig helg för er. Här tog vi tacos med, men det blev på lördagen istället för den ordinarie tacofredagen :) Ha en fin Söndag.. Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en perfekt helg med andra ord! Recept på ädelostpajen mottages tacksamt;-)
    Söndagskram

    SvaraRadera
  3. Härlig helg låter det som!

    Nu är det sovdags här med!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig helg du har haft !!
    ...och god mat = ))
    Sov gott och kram / Helene.

    SvaraRadera
  5. Läser! Och ser att du har det bra. :)

    Vill också sätta upp mina spetsgardiner. Ska banne mig göra det.

    /Åsa

    SvaraRadera
  6. Låter som en kanon helg.
    Kram!

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis