söndag 14 juli 2013

☀Bra start... ☀

☀ Solsken och lagom värme bjuder denna helgen på... Njuter av dagarna och ska man tro väderprognosen så kommer detta väder nog hålla sig ett tag ☀
Vore ju riktigt härligt om det blev så ;-)

Igår var maken, tvillingbrodern med tjej & min pappa iväg på golfbanan. Jag, mamma & Zingo  njöt av vädret här. Zingo & jag gick en sväng till bryggan och han badade och lekte med sin boll. Efter golfen kom hela gänget hit och vi åt fisksoppa i solskenet på altanen. Trevligt & jättegott!


Maken har varit i skogen idag och kom hem med kantareller. Riktigt mycket :-) 

Nu ska jag fortsätta att njuta av dagen ☀
Ha det fint!

11 kommentarer:

  1. Åh,så mysigt & gottit...
    Kantareller...är såå gott ju,njuuut på du av semesterlivet :)

    //Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Nom nom nom så gott. Måste ut igen också. Hade funderat på att göra det idag när vi ändå var i området och gick i spåret när dottern sprang men hungern satte stopp för det. Men imorgon kanske vi kan ta oss turen dit - och mandelkubben - ja dom blev goa och passar bra till en kopp kaffe. Här har det nu börjat mulna och det var väldans svart på sina ställen ett tag. Måtte det blåsa undan kvickt. För det är härliga dagar och om det är varmt ett tag till så kanske det kan bli ett bad utomhus också men då får det bli över 25 för som för dig så gillar inte lederna kallvattnet - dom gillar sol och värme. Må gott

    SvaraRadera
  3. Helgens väder har varit underbart =) Kram

    SvaraRadera
  4. Aaaaa äntligen börjar kantarellerna komma! Så härligt. Har lite kvar sen förra året men nu är det dags för nye;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Guuuu så gott med kantareller!!!
    :-)

    SvaraRadera
  6. Nyplockade kantareller mmm så gott slår det mesta, ha det bäst. Kram

    SvaraRadera
  7. kantareller som är så gott :) mums
    härliga sommarbilder
    Sv: så nu vet jag var ni har er stuga :) jättefint läge
    kramar

    SvaraRadera
  8. Underbart när det är fint väder.
    Idag är det grått här och det var bara 12.5 grad i morse.
    Och så börjar jag att jobba idag också :(
    Ingen bra måndag...
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Fortsätt NJUT !!
    Det gör jag oxå !!
    Åh va GOTT med kantareller = ))
    Ha det gott.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  10. Underbart med sol, underbart med semester, underbart med smörstekta kantareller, underbart med fisksoppa...älskar inte golf...men vilka dagar ni har i ert paradis...:-) Jag har en vecka kvar innan det är semester och den känns som en hel evighet...

    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag tänkte också börja kantarelljakten. Inte hunnit än bara. Men så gott att ha.

    Kram Åsa

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis