tisdag 23 juli 2013

☀Livstecken☀

Jag lever jag lever fast havet var vilt och hade oss i sina käftar... ;-)

Igår kväll efter att maken och pappa hämtat båten & vi ätit middag så åkte jag hem en sväng... 
Idag har jag roat mig med tvätt
och jag har kört dottern till sin första anställningsintervju... Nu är det bara att hålla tummarna... 
Efter lunch så handlade vi och sen åkte vi ut till stugan jag & dottern...

Strålande ☀ & 27" varmt... Härligt.. Men svettigt ;-) 

Imorgon verkar det bli lite sämre väder...  Men det KAN vara skönt med en "mellandag" :-)

Tack för att ni kikar in här trots att jag är dålig på att hälsa på hos er... 

Sköt om er ❤☀

4 kommentarer:

  1. Sommar, sommar, sommar - visst är de underbart även om man måste tvätta ibland :)

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Härligt :) så fint du har det här inne så somrigt :) ha en skön kväll kram

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis