måndag 29 juli 2013

Ny vecka :-)

Måndag idag & ny vecka :-)
Man lovar fint väder idag så jag kan tänka mig att jag & dottern kommer försöka njuta av det ☀ Som vi gjorde häromdagen ☀

Sommaren när den är som bäst :-)

Maken & pappa är iväg & spelar måndagsgolfen (9 hål).

Igår åkte jag & dottern en sväng till Torp. Kikade lite i affärer & gjorde ngr ärenden :-)
Blev lunch med många fler på mac Donalds oxå :-) 
Så otroligt mycket folk det är på Torp när det är lite sämre väder... Hua...  Jobbigt & stressande.... Kö till ALLT!!

I lördags åt vi kräftor (frysta) & lite båtfrysta räkor. Inte dumt alls. Större kräftskiva får vi ha när sonen kommer hem från Turkiet.

Dottern hade gjort en röda vinbärspaj med marängtäcke. Syrlig & god :-)

Internet här ute är segt, måste vara sirap i ledningen ;-)
Det gör att jag bloggar sällan & jag är annu sämre på att hälsa på hos er... 
Hoppas ni alla har det bra... ❤

Ha en fin måndag ☀❤

11 kommentarer:

  1. Såå mysig sommar ni har & röda vinbärspaj med marängtäcke låter riktigt gottit :)
    Ha en underbar dag/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Svar:Hihi Du är ju bara fööör härli...Den lilla stugan är en Badhytt går inte ZzZzzz där den ligger nere vid "vårt" bad vid Vättrns strand :)

    Kan du inte lägga in Receptet på Tårtan föresten/Semesterkramar Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska höra med dottern ang receptet :-)
      Kram

      Radera
  3. De där skaldjuren.... Mums! :-)

    Nä, i dag blir det inget Lotta för oss. Är på väg mot Lidköping och Kinnekulle för min systers 40-års kalas. Får se om det blir något mer framträdande av småtrollen den här säsongen :-)

    Ha det riktigt gott!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt ni har det där. Låt sirapen sippra och Njut en massa, det dröjer innan det blir sommar igen. Kram

    SvaraRadera
  5. Är också på landet med seg uppkoppling :)

    Låter som att ni har det riktigt skönt!

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. Njut av familj och värme. Blogga och hälsa på oss kan du göra efter semestrarna. Lustig med kräftor. När jag ser bilder och tänker på dem vill jag äta. När de står där på bordet så är jag mindre förtjust. Får bli räkor för mig i stället
    Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Oj va det såg GOTT ut!!!
    Smarr. Nu ska jag köpa kräftor :)
    kramelikram
    Fia <3

    SvaraRadera
  8. Det är inte lätt att få till bloggstunder i semestertider! Tycker det är bättre att ta vara på de vackra sommardagarna:-) De rinner iväg så snabbt:
    Fortsätt du med sommarlivet!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  9. Bättre njuta av den härliga sommaren,ett segt internet gör ingen glad så strunt i det.
    Kram vännen o ha det gott♥

    SvaraRadera
  10. Ni verkar ha det toppen, och vi har det inte så dumt heller :-)

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis