lördag 20 juli 2013

Strålande tider... ☀

Sitter på altanen med Zingo i solgasset ☀ 
Har ätit fukost och tagit en skön dusch..,
Är ensam då maken spelar generationsgolf & mina föräldrar är på årsmöte :-) 
Lugnt och skönt ;-)
Himla mycket golf blir det... Min man har blivit helt manisk i golf... ;-)

Igår var vi en sväng på IKEA. Min pappa köpte en ny säng till gäststugan där vi huserar :-) En utdragbar dagbädd med nya madrasser. Har sovit extra gott inatt :-)

Det är ju ett otroligt fint väder ☀
Strålande solsken varje dag :-)
Härligt att lyckas pricka in semestern så rätt ☀

Hoppas ni har en riktigt fin ☀ lördag! ❤

12 kommentarer:

  1. Ljuvliga sommar <3
    Hihi Jag är gift med en Golf"tok" såååå härligt fniss//Soliga Kvällskramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Ser ut som lata underbara dagar. Fortsätt njuta. Vår semester verkar ha prickats in fel. Sen förra sen i onsdags då sambon tog ledigt har det blåst, regnat och varit 13 grader. men vi har det bra ändå vi får ju tid tillsammans
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga sommar!
    Här ska det bli varmt fr.o.m onsdag..hoppas det!

    Kram o ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Härliga dagar :)

    IKEA skall vi besöka nån dag med här framöver.. :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, i år har många prickat in rätt veckor till att ha semester på. Fantastiskt väder. Vad gott ni har det där i stugan, blir avis... Vill också ha en liten stuga. Hoppas du har en go söndag. Kramisar och tack för dina fina kommentarer på min blogg, de betyder massor och gör mig lite gladare. Och det behövs verkligen. ♥♥♥

    SvaraRadera
  6. har du badat nått??? Jag har fortfarande bara två dopp i kroppen....hua. kallt.
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  7. Visst är det härligt med finvädret nu, det är bara att njuta.
    Jag kan tänka mig att du sov extra gott i en ny skön säng.
    Ha det gott vännen och fortsätt njut
    Kramiz♥

    SvaraRadera
  8. Visst är det underbart, sommar Sverige när det är som allra bäst. Kram

    SvaraRadera
  9. Här har inte vädret visat sig från den bästa sidan. Visst har vi sol, med ett jädrans blåsväder. Aldrig fel att få en ny säng :)
    Vi åker till Ikea på Torsdag, och handlar för det sista på presentkortet.
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  10. viktigt med bra säng. Utan min tempurmadrass och jag hade smällt av. Har du provat det? Perfekt för onda kroppar.
    kram
    fia

    SvaraRadera
  11. Lyckliga du som har semester.
    Och lyckliga du som har sol och värme.
    Sol har vi men det blåser så inåt...
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Så härligt med att vädret är med er.
    Vi har, som Carina S beskriver, att vi har haft fint och soligt men förbaskat blåsigt.
    Men nu, NU kommer det bättre väder i veckan.

    Kram

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis