lördag 28 september 2013

Lördag...❤

Jag har just kört dottern till busshållplatsen som ligger precis där nya Burger King restaurangen ska öppna. Det tar 5 min dit enkel väg :-)
Dottern ska jobba i Uddevalla idag mellan 11-19.30. Jag köpte & laddade ett busskort i torsdags & i möjligaste mån får hon försöka åka buss nu när hon ska jobba intensivt för att läras upp till arbetsledare. Vi får dock hjälpa till med körning. Igårkväll slutade hon 22.30 & så sent går det ingen buss om man inte vill vänta in nattbussen i 2h & ikväll stämmer det inte heller med buss hem så då får vi oxå hämta.



Igår åkte jag till en kompis dotter. Kompisen ska gifta sig idag så jag överlämnade en present & ett telegram som ska läsas upp på Bröllopet.  När jag lämnat grejerna åkte jag & Zingo vidare till ÖB, gick en promenad i omgivningarna till Zingos stora lycka & sedan gick jag in på ÖB en snabbis & köpte ngr småsaker, de hade ngr bra erbjudanden. När jag kom ut till bilen igen låg Zingo i korgen, helt avslappnad. Skönt att han gillar att vara i bilen :-)


På kvällen gjorde vi wienerschnitzel, potatisgratäng & bönor. Gott! Kollade på Doobidoo, som var helt galet roligt igår :-D. Tittade oxå på Skavlan innan vi tog en ToR till Burger King för att hämta hem dottern, resan tog ganska precis 1h. Väl hemma igen kikade vi lite på tv & sen har vi sovit gott :-)

I torsdags när dottern kom hem så hade hon med sig en bukett rosor till mig :-) Det är man inte bortskämd med & de värmde gott i mamma hjärtat ❤
Vet inte riktigt hur vi lägger upp dagen...

HA EN FIN LÖRDAG!❤

6 kommentarer:

  1. Rosor!!! Ibland är det bra att ha med sej morfar.;-) kram mor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Morfarn & Mormorn är guld värda ❤

      Radera
  2. Det är tjorvigt det där med busstider som inte passar och körningar hit och dit. Men det blir ju lättare för er och dottern när hon börjar jobba närmare hemmet.
    Gulligt av henne att ge dig rosor ♥ Kul med uppskattning ♥
    Ha en fin lördag.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Så vackra Ropsopr <3
    Ha en fin Lördagskväll/Kram Annmi

    SvaraRadera
  4. Lät som en alldeles perfekt dag det :-)

    SvaraRadera
  5. Vad fint att få rosor av dottern, sådant blir man glad över :)
    Igår fick jag en blomma av min mamma och den är så ståtlig!

    Ha en fin Söndag!

    Kram

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis