söndag 10 november 2013

FARSDAG ❤

Idag är det alla pappors dag...
Jag tycker allt att detta med mors & fars dag är ngt överdrivet.. Köpmännens påhått.. MEN det är ju en ypperlig dag att tänka lite extra på sin pappa :-)
Detta är min pappa, den bästa pappan!
GRATTIS PAPPA!! ❤


Gårdagen blev trevlig. När maken kommit hem & duschat så åkte vi till vårt köpcenter. Köpte lite godsaker till kvällen & gjorde ngr ärenden. Dottern följde med då hon oxå skulle handla. Jag fick tag på en ny ögonbrynspenna. Har letat som en tok, men de har inte funnits i min färg. Har de 2 sista gångerna köpt Isadoras ögonbrynspenna som är vattenfast. Den är bra om man som jag har dåligt med ögonbryn på sidorna...  Att rekommendera.

Väl hemma igen fräschade vi upp hemmet lite. Dammsög upp den sand som Zingo tagit med sig in från igår mm. Medan maken promenerade Zingo fixade jag middag. Vi åt Petras Kycklingpasta Det är jättegott & enkelt att göra. Efter maten körde maken dottern till en jobbarkompis. De skulle ut alla som ville från jobbet. Hoppas de hade kul.. Jag hörde att dottern ramlade in frampå småtimmarna :-)

Strax innan kl.20 kom våra gäster. Våra goa vänner S&P som vi lärde känna för många år sedan då våra söner gick i samma klass och var kompisar. Då trodde vi att P var en allvarlig präst ;-) MEN nu VET vi att han är en riktigt Travlolta :-D
De hade hunnit äta mat med sonen som kommit hem från Malmö på besök innan de kom hit. Det blev en jättetrevlig kväll, som alltid när vi ses... Det är synd att vi inte lyckats ses så ofta det sista... MEN med riktiga vänner så måste man inte ses hela tiden för att veta vart  & att man har varandra... Blev en kväll med mycket prat & mycket skratt. AS USUAL




Nu är det dag att ta tag i söndagen...
Hoppas ni har en fin dag! ❤

4 kommentarer:

  1. Sån fin pappa du har. Nu önskar jg dig en fortsatt fin söndag och farsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt lyckad dag! :-)

    Vi gör inte heller någonting speciellt på farsdag. Jag skickar pappa varma tankar istället.

    <3

    SvaraRadera
  3. Visst har det blivit en aning hysteri inför sådana dagar, och det lär säkert bli värre. Det är verkligen handelns dag.Fin bild på din pappa! Kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det köpmännens helger, och det känns väl inte riktigt bra. Man kan ju visa och hur mycket man bryr sig om ända utan presenter...
    Härligt att ha riktigt goda vänner som det verklige känns så där otroligt bra med...
    Kramar**

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis