tisdag 5 november 2013

solsken ☀

Idag har vi strålande solsken & visst blir livet lite lättare att leva då :-)
På förmiddagswalken med Zingo var det dock bara 6 grader men vad gör det när luften är klar & solen skiner :-) Vi hade även solsken igår men lite blåsigt...☀



Jag har varit nere på Coop en snabbis & inhandlat lite frukt samt mjölk & grädde. Så nu klarar vi oss ngr dagar till :-)


Soldyrkaren ☀
Dags att bjuda snabeldragaren på en liten svängom, inventera kylen & sedan passa på att ta ännu en promenad så länge solen är uppe :-)



Ha en fin tisdag! ❤


4 kommentarer:

  1. Ja det är nog bäst att passa på att vara ute medan solen visar sig :-)
    Tyvärr så har jag inte haft möjlighet till det idag.

    Ha en fortsatt fin tisdag.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Passa på och njut i solskenet. Tyckte att det kändes lite bitigare i luften idag det lilla jag var ute mellan hem-bil-jobb. Det blir ju inte mycket till utevistelse just nu. Men tids nog så ska jag ut igen.Må gott

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt när solen kikar, livet blir liksom lite lättare då :) Lille vovven är ju för söt!!

    Ta hand om dig!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. Härliga vovvebilder!!!! Ha en fortsatt fin, solig vecka!
    Kramar

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis