torsdag 14 november 2013

ToR

Idag på morgonen har jag släppt av mina föräldrar på Landvetter. De ska tillbringa de närmaste 4v i Portugal & njuta av solen, värmen & sensommaren :-) 


Min morbror åkte hem häromdagen och de hade haft 25°


Efter att föräldrarna var avlämnade åkte jag vidare till Skenelasarett för att hälsa på min mormor som fick väldigt högt bltr i fredags & kärlkramp & blev inlagd. Imorgon ska hon få komma hem igen :-)  Mormor blev jätteglad att få träffa mig. Jag glad att få träffa henne :-)
Vi pratade en bra stund, men sen mörkte jag att hon blev trött. 


Då bröt vi upp & jag åkte hem till min moster & morbror där jag blivit lovad en macka till lunch. Det var ingen vanlig macka utan en tjockare brödkaka med sallad pannbiff och potatissallad. Gott & mättande :-)

Jag gick husesyn i mostern & morbroderns fantastiska hus. Det är ett mycket snyggt unikt, modärnt & frächt hus. Högt i tak, luftigt och stora panoramafönster. Huset ligger med utsikt över Öresjön <3

När lunchen var avklarad lämnade jag Örby/Skene & satte mig i bilen och åkte hem igen... kände flera ggr mot slutet v körningen att ögonen blev trötta... Men klarade iaf hemresan utan att blunda...

Nu ska jag ta Zingo en promenad !

Ha en fin torsdag!

12 kommentarer:

  1. Härlig dag med trevliga göromål. :-) Mackan lät supergod.
    Hoppas du får en vilsam kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt för dina föräldrar! Avis! ;-)
    Så söt mormor. Det är ju så mysigt att prata med de äldre. Tyvärr har jag inga mor- eller farföräldrar kvar i livet. Hoppas att hon mår lite bättre nu!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken resande dag du fick, mysigt att träffa mormor en stund, man får ta alla tillfällen i akt..:)

    Det var allt goare väder i går för Zingopromenad, idag är det grått och mulet igen.

    Ha en go afton, kram.

    SvaraRadera
  4. Mina föräldrar kom precis hem från Kanarieöarna, där som spenderat 3 veckor. Dom var så bruna och fina så :)
    Så skönt att dina föräldrar har sitt framför sig.

    SvaraRadera
  5. Så härligt med 4 veckor i Portugal, hoppas dina föräldrar får sköna veckor!

    Hoppas din mormor kryar på sig och får komma hem som planerat imorgon och att du inte är allt för trött efter timmar i bilen!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  6. Så fin hon är din mormor,det brukar vara uppskattat med en pratstund emellanåt.
    Vad härligt det låter för dina föräldrar med en resa till Portugal och njuta av sol och värme i lagom doser, nu när November är så trist och gråregnig.....
    Nu ska Amanda lära sig att träna och gå på hela foten och inte tårna
    Kram vännen**

    SvaraRadera
  7. Så skönt med värme nu! Jag hade också kunnat åka till solen en sväng :-)
    Hoppas att ni får en mysig helg. Hörde att det skulle bli flera minus, åtminstone här i söder. Kram Katarina

    SvaraRadera
  8. Åka till lite sol o redig värme nu - är inte fel, oh fyra veckor, de ja!! Så skönt.
    Vad mysigt med en stund med mormor o goda mackor hos de andra, en redigt trevlig dag de där. Nu är de helg!!
    Önskar dig en mysig sådan
    Kramiz

    SvaraRadera
  9. 4 v med sol och värme....låter inte helt fel, så här i novemberrusket.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Låter som en härlig dag!

    Önskar dig en fenomenalfantastisk helg!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  11. Ååååå jag vill också till värmen...
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Fyra veckor i värmen??? Tja, jag hade inte tackat nej.

    Hoppas mormor kryar på sig!

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis