söndag 29 december 2013

AWARD

Jag har fått en award av Camilla!
Tack så mycket :-)

Hur fungerar awarden? Här är reglerna:

- Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
- Skriv 11 random fakta om dig själv.
- Svara på dem 11 frågorna du fått i awarden.
- Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
- Skriv 11 frågor åt de du nominerar.


Här kommer 11 saker om mig

1.Omtänksam
2.Envis
3.lite lagom slarvig
4.djurvän
5.har dåligt lokalsinne
6.är ensambarn
7.tycker om Zingowalks
8.social
9.tycker om att laga god mat.
10.försöker tänka positivt
11.gör mitt bästa


Dessa frågor skulle jag svara på:

1: När började du att blogga? Här på Blogger 2008
2: Vilken skostorlek har du? 37
3: Vilken är din bästa maträtt? Wienersnitzel
4: Dricker du rött eller vitt vin?Jag dricker båda, men mest rött
5: Tycker du om glögg?ja
6: Hur ofta renbäddar du? var/varannan vecka
7: Tonar/färgar du ditt hår? ja, färgar det ljusare
8: Kan du åka slalom? Har inte åkt på många år, kroppen strejkar
9: Ser du på årets adventskalender? nej
10: Vilken är din favorit parfym? Tommy Girl (Tommy Hilfigher)
11: Har du snattat nån gång? Ja, faktiskt denna veckan, helt ovetandes fick jag med mig ett extra paket tuggummi hem när vi självscannade

Jag ger denna award till: Monachos, Lopploella,  Pisan, Mita, Tankelek, Lyckliga Praliner, Bella, Blomtoken, Pea, Ica

Frågorna ni ska svara på är:

1.När började du blogga?
2.Varför började du blogga?
3.Vad ger det dig att blogga?
4.Gillar du bäst rött eller vitt vin?
5.Tonar/färgar du ditt hår?
6.Vilken är din favorit krydda?
7. Är du morgon eller kvällsmänniska?
8.Vem skulle spela dig i filmen om ditt liv?
9.Vilken är din favoritdryck?
10. Vilken är den finsate komplimangen du fått?
11.Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?


LYCKA TILL!

9 kommentarer:

  1. Skojsigt att läsa lite om dig ...
    /Kram & ha en underbar dag <3

    SvaraRadera
  2. Kul! :-)

    Ha en fin dag! <3

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så kul!! Har ingen data för tillfället men ska försöka:-) god fortsättning och gott slut!
    Kramar Lopploella:-)

    SvaraRadera
  4. Kul att du tog dig ann utmaningen :)
    Nu önskar jag dej ett gott slut och ett gott nytt!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Kul läsning :) önskar dig ett gott slut på 2013 & ett gott 2014 kramen

    SvaraRadera
  6. Så kul att läsa lite mer om dig. Tack för Awarden, jag ska se om jag får till nånting, risken finns att jag glömmer, vimsig som jag är..*L*..
    Passar på att önska ett riktigt Gott Nytt År!!!
    Kramar♥

    SvaraRadera
  7. Tack för Awarden, vännen! Får se om jag kan fixa det senare. Just nu känns det som om det är lite mycket på gång. Önskar dej ett riktigt gott nytt år! Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Tack - vilken utmaning - ska fixa men har inte 11 nya att skicka till men vad gör det :D Må gott

    SvaraRadera
  9. Kikar in och önskar dig ett riktigt Gott nytt år. Så klart ska jag ta tag i min award men det får bli nästa vecka när jag landat i livet igen
    Kram på dig

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis