fredag 14 februari 2014

Glad alla hjärtansdag! ♥♥

Idag är det alla hjärtans dag!
Köpmännens dag?
Visst är det fint med en dag då vi visar personer vi tycker om extra omtanke och kärlek... men det borde man ju göra varje dag....
Nåja jag hoppas iaf att ni får en riktigt mysig alla hjärtans dag! ♥♥
Igår vaknade man till snö... sedan blev det en dag med snöblandat regn & gråväder...
Jag körde dottern till vårt köpcenter på dagen. Hon behövde inhandla lite saker inför lördagens resa till London. Lämnade henne på jobbet & åkte hem en snabbis. Sedan iväg till apoteket & en snabbis till min sjuka mor med lite medicin & lån av deras bagagevåg.
Väl hemma igen stod det hundpromenad på schemat & matlagning. När vi ätit & maken duschat åkte vi till vårt köpcenter & helghandlade. Nu ska vi klara oss denna helgen ;-)
Igårkväll strax efter 22 åkte jag för att hämta dottern på jobbet. Det var snorhalt. Det regnade lite & vägbanan var som is, man fick verkligen krypköra & ändå gled man... . Livsfarligt!

Idag skiner solen & fåglarna kvittrar. Sådan dagar vill jag ha många av :-) Allt blir så mycket lättare när solen skiner :-) Den enda nackdelen är väl att man ser hur dammigt det är inne.... ;-)

Jag ska roa mig med tvätt idag & å får jag väl damma & dammsuga. Dammsuga behövs varje dag nu när vädret är som det är & man har hund/hundar. 

Dottern jobbar kväll idag med & när hon kommer hem ska det packas & packas om... Om jag känner henne rätt.... 
Hoppas ni får en riktigt fin fredag, en alla hjärtansfredag.... ♥♥

15 kommentarer:

  1. Ha en fin alla ♥ dag du med fina bloggvän
    Kramen♥

    SvaraRadera
  2. Här ingen sol..mulet, mulet o det har kommit snö!
    Håller på med matlagningen o har städat..blir att åka o handla till helgen efter att vi ätit!
    Ha en fin alla hjärtans dag du med <3

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så vackert Alla Hjärtans Dagkort <3
    Önskar dig en underbar alla hjärtans dag/Kram

    Pst...Så fint du gjort här inne!

    SvaraRadera
  4. jo, vi skulle visa samma uppskattning jämt
    det var rena rama isgatan igår kväll här också
    en fin
    ALLA HJÄRTANS DAG
    till dig också
    kramar

    SvaraRadera
  5. Alla hjärtans dag blir ju vad man gör den till - precis som alla andra dagar :-)

    Ha en underbar Alla hjärtans dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Visst är det köpmännens dag, och man borde pyssla om och tänka på varandra alla dagar.
    Spännande för dottern nu att fara iväg ett par dagar och koppla av. Inget snöande här, bara gråtrist och smutsigt ute. Dammsugaren och golvmoppen får jobba extra i det här väglaget..**
    Önskar er en fin Alla Hjärtans Dag,
    Kramar♥♥

    SvaraRadera
  7. Jag har lite svårt för de här dagarna när man ska uppvakta varandra.Visst är det kul men jag föredrar överraskningar. Något annat jag inte gillar är att köra bil när man inte vet vad som väntar. Det snöar, regnar, är varmt och kallt om vart annat. Även om jag litar på mig själv så gör jag det inte på andra. Vi har väldigt många småkrockar i korsningarna här i stan. Verkar som många är alldeles för stressade idag
    Ha nu en fin kväll
    Kram

    SvaraRadera
  8. Kikar in för att önska en fin fortsättning på alla♥ och en trevlig helg
    Kram från Lollo♥

    SvaraRadera
  9. Härligt med sol som vi hoppas på nu i helgen.
    Lördag nu och alla hjärtan är över eller...??? är den det?
    Rolig text i rutan. Skrattar så till det.
    Ha nu en jättefin lördag och kram från mig!

    SvaraRadera
  10. Håller fullständigt med om att det är köpmännens helg. Fast vilken av alla helger är inte det egentligen? Jul, påsk mor/fardag samt midsommar. hur kom halloween in i det svenska samhället? Fast är det inte vi som konsumenter som gör att handlarna kan fortsätta med detta år efter år egentligen?

    SvaraRadera
  11. Sol är alltid bättre. Men nu var det länge sedan jag fick se solen :(
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Hoppas att du hade en fin dag!
    Här var det mulet o vått..våtsnö..jag o dottern var till Karleby o sen blev det träff med väninnan G på kvällen :) En bra dag, men jobbig :)
    Helgen blir lugn...ska vila..
    Ha en fin helg!

    Kram, kram

    SvaraRadera
  13. Tur det finns dammsugare...........................

    SvaraRadera
  14. skön bild! haha :D

    Ha en fin dag! =)

    SvaraRadera
  15. After I originally left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are
    added- checkbox and from now on whenever a comment is added I get four emails with the same comment.
    Perhaps there is an easy method you can remove me
    from that service? Appreciate it!

    Feel free to surf to my blog post ... seo services johannesburg

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis