fredag 28 mars 2014

fredag ❤

Så var det fredag :-)

Gårdagen var en mardrömsdag rent värkmässigt.. Vaknade strax innan halv 8 & hade planerat in ett fotbad.. Men både händer, fötter & rygg var helt förstörda så det fanns ingen möjlighet... Hade även huvudvärk, tryck över pannan, & kände mig ihålig......Trodde det skulle bli bättre av mediciner, men fick ingen effekt av dem alls... Så det jag gjorde enbart det NÖDVÄNDIGASTE.. En Zingowalk i det isande kalla vädret, fixade mig så jag inte skrämde någon ;-) & lite undanplock och fixa med rena tvätten. Dottern övverraskade med att fixa middagen & tömma diskmaskinen ❤ Hon bjöd på en lax/torsk/räkpasta. Riktigt god :-)

Efter middagen åkte jag med så att dottern fick fixat ett nytt id-kort & så handlade vi lite till fredagsmyset :-)
Blev en lugn skön kväll vid tv,n & sedan la vi oss tidigt..

Idag känns det bättre & det är väldigt skönt :-) Jag sitter i det efterlängtade fotbadet nu... Jag har lite ont i halsen & nyser, men kroppen är mycket bättre.. & sjuk har jag inte tid bli i helgen ... Så jag hoppas att det bara är tillfälligt...
Man lovar vårvärme & sol i helgen ☀

Dottern mår bra men prickarna är inte helt borta än... men det går åt rätt håll :-)

Ikväll blir det fajitas till middag :-)

Ha en fin fredag! ❤
//Mickis




11 kommentarer:

  1. Vad skönt att det känns lite bättre idag och att du orkar ta ditt fotbad. Fotbad är skönt för hela kroppen, tycker jag. Hoppas du mår ännu bättre framåt dagen och att förkylningen bara skräms lite så att du trots allt får en fin fredag.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Krya på dej!
    Hoppas du får en skön helg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ta en lugn dag och gör absolut ingenting som suger energi.
    Ser skönt ut med fotbad.
    Du får en stor KRAM av mig ♥

    SvaraRadera
  4. Hua...Känner igen det där i bliden :(
    Skönt att det känns något bättre idag/Kramar om försiktigt ....

    SvaraRadera
  5. Tänker ofta - jag behöver en balja - för just fotbad men så kommer jag aldrig längre än till tanken och blir utan fotbad - så hoppas du kan få ditt och att du mår bättre och att ni också får detta härliga väder som utlovats - här är det fantastiskt idag. Och låt dottern passa upp dig idag också. Må gott

    SvaraRadera
  6. Ta det lugnt och vila. Fotbad är toppen för hela kroppen! I helgen ska du bara äta gott, slappa och ta hand om dig!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  7. Massa krya på dig!!!!! Kramar

    SvaraRadera
  8. Härligt med fotbad!
    Hoppas att helgen har kommer att bli skön!

    SvaraRadera
  9. Underbart med fotbad! Hoppas du känner dig bättre idag vännen.
    Kramen♥

    SvaraRadera
  10. Hoppas du är bättre idag <3
    Varm försiktig kram <3 <3 <3

    ~Ha det fortsatt gott och hoppas du kan njuta av våren vännen~
    /Lollo

    SvaraRadera
  11. Hoppas du blev fortsatt bättre! det var ju en härlig helg.

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis