fredag 11 april 2014

Äntligen bestämde jag mig...

Ja, äntligen tog jag & bestämde mig för att ringa sjukvården mina mag/rygg/sida värkproblem... Dessa är ju återkommande... Trots att jag alltid försöker hitta naturliga förklaringar till alla symtom och all den smärta denna kropp för utstå så kan jag faktiskt inte finna ngr i detta fall...


 Pratade med en sköterska igår & idag på morgonen ska jag får träffa min doktor på en jourtid. Innan dess ska jag inom kiropraktorn så han kan kika hur det ser ut i bröstryggen.. Så att man kan bena ut vilken värk/smärta som kommer därifrån, kanske....  Läkaren kommer att få ta prover på mig har jag bestämt. Om inte annat så för att se hur jag mår & kunna utesluta & helst kunna hjälpa :-)

Vi får hoppas jag känner mig klockare efter läkarbesöket :-)

Ha en finfin fredag!






10 kommentarer:

  1. Bra du bestämde dig, tycker jag! Det är så lätt att skylla alla problem i kroppen på Fibro, men ibland kan det ju faktiskt vara annat "som spökar". Min läkare skäller på mig ibland när jag drar på saker för länge och har ont i onödan. Vissa saker kan man ju avhjälpa eller iaf lindra.
    Håller tummarna för att du får hjälp idag!
    Varma kramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Håller mina tummar för dig ♡ ...
    /Kram & Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  3. Bra att du kollar upp det. Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja då håller vi tummarna för att hjälp finns så du slipper ha ont.
    Ha nu en redigt trevlig helg.
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Hej på dig. jag läser alla dina inlägg men orken räcker inte till att kommentera. Ser att det varit upp och ner men drinken till maken var ett bra påhitt. Guldkanter på tillvaron kan man inte få för många av. va bra att du ringde och beställde tid. När man är van att vara sjuk är det så lätt att ställa diagnos på sig själv. Lycka till i dag och ha en fin helg
    Kram

    SvaraRadera
  6. Klokt att du går till doktorn. Du ska ju inte behöva har värk hela tiden.
    Själv ska jag till sköterskan å få bort locket i örat :)
    Lycka till både till dig å mig idag :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  7. Hoppas du nu får bra hjälp och kan få bena ut det jobbiga - det är ju lätt att skylla på fibron men där kan man ju göra sig själv en otjänst också - det kan ju vara något annat också. Må gott

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du fick hjälp!
    Ha en bra helg!

    Kramen <3

    SvaraRadera
  9. Hej :) men usch va trist att du har ont, bra att du skall kolla upp det :) ja jag skall ha mys hela dagen :) så jag önskar dig detsamma och hoppas du slipper din smärta om så för en stund i dag kramen

    SvaraRadera
  10. Hur gick det?

    Äh, dum fråga, jag får läsa vidare. =)

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis