torsdag 3 april 2014

Buzzador

Det är premiär för mig...
Jag buzzar för första gången.
Jag är en Buzzador!
Jag har fått förmånen att buzza Malacos nya goda Lakrits som finns ute i butik nu nämligen 
Malaco Viva Lakrits Calabria 
Den finns i 3 smaker: 

Blå påse innehåller lakrits med havssalt
Röd påse innehåller lakrits med chillie 
Turkos påse innehåller sötlakrits

Det är mjuk lakritsgodis med en mild smak. Chilin har lite extra styrka, min personliga favorit är lakrits med havssalt " en blandning av sött och salt ;-)

Testa gärna dessa! 
Något nytt för lakritsälskare :-)
Malaco Viva Lakrits Caramba

14 kommentarer:

  1. Det är kul att vara buzzador, jag har själv buzzador en del grejer. Hoppas du får förmånen att delta i många kampanjer...😉
    Gott att våren har kommit, här har alla tre hundarna fått vårfrisyrer, bra mycket enklare med kortklippt än 15cm långa pälsmonster som kräver sin ägare...😜

    Kram och ha en go dag i vårsolen 💖

    SvaraRadera
  2. tror jag det att det är gott, jag älskar lakrits men kan inte äta de där eftersom de ju innehåller socker
    ha en fin dag
    kramar

    SvaraRadera
  3. ÄLSKAR lakrits, men är tyvärr allergisk... Annars hade troligen blå påse varit min favvo :-)

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag himla sugen på lakrits... :-)

    SvaraRadera
  5. vill nog inte prova - det kan ju bli vanebildande - det är ju så gott med lakrits ;D kul att få vara testperson. Må gott

    SvaraRadera
  6. Gott med lakrits, perfekt att vara buzzador och få testa helt gratis, har fått dåligt med erbjudanden nu det sista. Kram

    SvaraRadera
  7. Åhhh jag ÄLSKAR lakrits!! Har provat de men inte chili - ännu.

    Kraaam

    SvaraRadera
  8. Vad kul att få testa olika saker.
    Jag tror nog jag gillar sötlakritsen bäst, fast jag har aldrig smakat just dessa.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  9. Så trevligt!!
    Lakrits är nyttigt har jag hört och inflammationshämmande och såå gott!! :)
    Lycka till med ditt "buzzande" vännen
    och ha en trevlig Aprilhelg.
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  10. Mums. Och jag som älskar lakrits!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Sv: önskar dig en trevlig helg
    kramar

    SvaraRadera
  12. Kul att bli en buzzador och få testa olika saker. Min syster älskar verkligen lakrits, och då gärna saltlakrits.Själv är jag lite mer tveksam, men sött och salt är ju gott så den smaken skulle kanske funka..***
    Kram och ha en skön fredag♥

    SvaraRadera
  13. Har aldrig hört talas om Buzzador, vad är det? Vågar inte heller testa lakritsen, den kan ju vara god och då är det så svårt att stå emot, som jag ju måste eftersom jag har diabetes... :-( På våran ICA här har de färsk finsk lakrits såg jag förut, det som är så gott! Hoppas du har en fin fredag! Kramar! ♥

    SvaraRadera
  14. Mmmmmmm.....
    Fasiken så mycket gott! ;)

    Kram

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis