fredag 4 april 2014

Fredagskväll..

Så var det fredagskväll... Jag sitter i min tvåsamhet... jag & Zingo ❤ & tittar på Let´s Dance. Dottern är med en kompis & fikar. Maken har åkt till stugan
Jag & en av grannarna tog en sväng med hundarna förut, Zigge & Zingo var jättebusiga & glada :-)

Maken slutade tidigt idag. Så när han fräschat till sig åkte vi en sväng till dotterns jobb & åt lunch. Det är andra gången jag äter där. Dottern blev riktigt glad att se oss. När maten delades ut av en av hennes kollegor så förstod ju jag att ryktet hade gått att "vi" var där.. Aldrig har väl ngn varit så artig, önskat oss en så smaklig måltid & tittat så djupt i mina ögon som denna unga man gjorde ;-) Dottern berättade att hon sa till honom innan han serverade oss maten, "gör det med kärlek" ❤ Det är till mina föräldrar ;-) 

Efter lunchen åkte vi till maken tvillingbror. Maken lånade en av deras bilar för att åka ut till stugan idag på eftermiddagen. Imorgon ska maken hjälpa mamma & pappa att sätta kök. Jag & Zingo stannade hemma. Man varnade för regnskurar imorgon & då blir det jobbigt att ha med Zingo inne på en byggarbetsplats.

Idag har det varit härligt väder ☀
På eftermiddagen åkte jag & Zingo en sväng till Knorren. Promenerade i solgasset & njöt av alla vitsippor som blommar nu :-)

Någon undrade vad Buzzador är. Buzzador är Nordens ledande företag inom Word of Mouth marketing och Social media marketing. Buzzador har 300 000 medlemmar (Buzzadorer)som är nyfikna personer som provar produkter och tjänster. Buzzadoren sprider sina ärliga uppfattningar till vänner och bekanta - både online och offline. Detta är min första Buzzning med Malaco Viva Lakrits Calabria. Jag hoppas jag får chans att testa fler produkter :-)

Nu ska jag fortsätta kika på tv & Kanske ta ett glas vin :-)

Ha en fin fredagskväll! ❤

Höll på att glömma... Det är ju inte konstigt att man blir förvirrad.. Man har alltid hört "storleken har ingen betydelse" Så handlar man på Coop & får se detta!!!


VEM ska man tro på? :-D

13 kommentarer:

  1. Mysigt med Zingo & du ikväll .....
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som du fick e härlig fredagskväll. givetvis måste det vara COOP man ska tro på :-))!

    SvaraRadera
  3. kunglig service där på snabbmatsstället. Tänker inte fråga vilket ställe du gillar bäst - du är väl bra partisk numera :D. Let's dance går mig obemärkt förbi - har ingen lust alls på dessa typer av program numera så det var inte mycket att se på så det blev sängen för mig vilket var välbehövligt - så snuvig och det är nog en kombo av både pollen och förkylning. Det är mulet här också idag och ska vankas regn - kan nog behövas också det blir ju snabbt torrt i markerna. Må gott och trevlig helg.

    SvaraRadera
  4. Och nog gjorde han säkert det med kärlek :) Till både kollega och kollegas föräldrar! Tror nog att vi får tänka om som coop gör ;) Kram

    SvaraRadera
  5. Inte illa att vara VIP-gäster :-)

    SvaraRadera
  6. Ha ha va roligt = ))

    Ha en mysig lördag-kväll.
    Jag ska ta ett glas vin ( rött ) nu = ))

    Kram Helene.

    SvaraRadera
  7. Härligt att bli serverad med kärlek:-) Fin gest från dottern också!

    Sitter också ensam denna lördagskväll. Helt klart njutbart att få rå sig själv då och då!!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  8. Jag har köpt den lakritsen - magiskt god!
    Det är ju verkligen sällan jag äter hamburgare också men då är det såååå gott :-)

    Ha det bra i ditt fina väder! HÄR är det jämngrått…Kraaaaam

    SvaraRadera
  9. Att åka till stugan låter härligt.............vår får ligga kvar i vintervila tills vi kommer........längtar till Skaftö..............

    SvaraRadera
  10. Så mysig kväll du och vovsen fick♥
    Kramen♥

    SvaraRadera
  11. Tänk att du skriver om fredag och jag läser på söndag. ÅNGEST! :P

    SvaraRadera
  12. Hej och kul att titta in hos dig igen! Det var jättelängesedan.
    Mysig fredagskväll du fick!
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  13. Inte illa att få maten serverad med kärlek på snabbmatshaket ;-)

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis