lördag 26 april 2014

Helg ☀

Så var det helg igen & vädret ser ut att bli helt fantastiskt :-)

Igår var jag iväg & klippte mig på morgonen. Blev klippt av en för mig ny frissa & jag blev allt annat än nöjd... Kände mig som en tant när jag gick därifrån.. Kan inte förstå att de vill att kunderna ska se "gamla" ut när de går där ifrån, herregud jag är ju inte ens 45år ;-)
Väl hemma igen tvättade jag håret & stylade det på egen hand & ja, det ska nog fungera...
På allmän begäran ;-) Så kommer här före & efter bilderna.. nöjd Camilla? ;-)
Före
Enormt långhårig....
TANT Mickis
Kan funka :-)




Plockade lite här hemma på dagen. Körde maken till firmafesten. De körde gocart & åt på restaurang.
Hämtade dottern på jobbet & så åkte vi hem så hon fick pudra näsan & sedan åkte vi till vårt köpcenter & kikade på lite kläder & skor. Handlade lite nödvändigheter i mataffären, åt pizza. Kände mig helt slut när vi kom hem så dottern tog Zingo på en promenad innan vi landade i soffan framför Let´s Dance. Äntligen åkte Patrik ut.. Är det ngt han INTE kan så är det dansa.... ;-)
tittade även på Welcome to Sweden :-D

Senare hämtade jag hem maken som var nöjd med kvällen & lite rund under fötterna ;-)

Nu ska jag ta tag i lördagen :-)
Hoppas ni får en solig ☀ & fin dag! ❤

7 kommentarer:

  1. Du...Det funkar alldeles ypperligt - Du är jättefin!! ♡ ...
    /Kram pårej & ha härlig Lördag!

    SvaraRadera
  2. Frisyren blev ju mycket bättre när du fixat det själv. :-)
    Skönt att Patrik åkte ut igår.
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. superfin blev du i håret :)
    Sv: jag måste förstås vara extra rädd för att bränna mig, fläckarna saknar ju helt pigment och blir röda på en gång, solens farliga strålar går ju rakt in i kroppen
    kramar

    SvaraRadera
  4. Det är väl klart att det är fint väder i helgen...jag jobbar ju ;-)
    Håret blev ju jättesnyggt när du fixat till det själv :-)
    Känner så för att göra någon stor förändring med mitt hår men vet inte om jag vågar just nu.

    Ha en fin söndag!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Det blev ju hur bra som helst när du själv hade piffat till frissan :-)

    Jo, nog var det på tiden att Patrik åkte ut...

    SvaraRadera
  6. Tack för att du påminde mig. Jag har jobbat i helgen och inte suttit framför dator något. Så detta hade jag missat.
    Som du vet älskar jag före och efterbilder :)
    Du blev ju kanon bra i håret!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hm, måste hålla med. Mittenbilden var sådär... =)

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis