onsdag 23 april 2014

solig onsdag ☀

Det är solsken idag ☀ Men vinden är kall kände jag på Zingowalken. Vi träffade på "bröderna" på promenaden & deras husse. "Bröderna" är Zingos halvbröder, de har samma pappa & deras mammor är systrar :-) Hundarna blev jätteglada att ses :-) Alltid trevligt att prata några ord med deras husse. Har känt varandra sedan barnen var små. Då våra söner var bästa kompisar & gick i samma klass från lågstadiet till sista året på högstadiet :-)


Igår hade jag en riktigt bra dag faktiskt. Jag kände att jag hade lite mer ork än jag haft de sista. Jag promenerade en längre promenad med Zingo & tvättade flera maskiner & lagade middag. Efter maten valde jag dock att inte åka med maken & dottern till vårt köpcenter, utan landade på soffan & tog det lugnt.. Välbehövligt :-) När de kom hem så grillade maken ngr korvar, kov & bröd till kvällsmat är inte dumt :-)

Vi slöade vid tv,n på kvällen. Maken & dottern kollade ngn fotbollsmatch...

Idag känner jag mig ok, men lite mer dissy... Kan ju ha blivit lite mycket igår eller så är det medicinbytet. Är iaf piggare än jag var i helgen :-)

Nu ska jag plocka lite här hemma :-)

Ha en finfin onsdag! ☀❤

9 kommentarer:

  1. Låter ju underbart ♡ ...
    Naw...Så söta "voffsbilder"

    /Nospuss & Kram

    SvaraRadera
  2. Kan vara en bra idé att välja soffan framför shoppingcenter :-)! Ibland kan det vara skönt att bara "slappa" lite. Här har solen lyst genom kontorsfönstret idag, så man har verkligen önskat att man varit vid stugan istället.

    SvaraRadera
  3. Fina vovvar,jag kan tänka mig att det är kul och träffas. Nog var det kallt i vinden i dag, man har blivit bortskämd nu med värmen. Fast soligt och fint var det i alla fall.
    Tänk att ofta är det så att när man känner sig bättre så gör man lite för mycket igen. Sen får man lida för det, tänk om man kunde lära sig nån gång..*L*..
    Kram vännen o sköt om dig♥

    SvaraRadera
  4. Skönt du känner dig piggare än i helgen.
    Sååå sötisar du visar.
    Ha en jätteskön torsdag nu/ kram

    SvaraRadera
  5. Vilka söta små vovvar. Hoppas du får en fortsatt skön vecka. Kram Åse

    SvaraRadera
  6. Skönt att du känner dig piggare. Hoppas att det fortsätter så.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. igår eftermiddag hade vi också soligt, nu idag är det bara lite halvsol
    vad roligt för Zingo att träffa "bröderna" de ser ut att trivas tillsammans
    ha en fin dag nu
    kramar

    SvaraRadera
  8. Härligt att du mår bättre!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Trevligt med släktträff :-)

    sv: Vi hamnade i Benidorm :-)

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis