tisdag 29 april 2014

tisdag...

Tisdag idag... Underbart väder igår & fint väder idag oxå, men lite lite blåsigare... ☀
Igår plockade jag här hemma, satt i solen en stund, promenerade i det vackra vädret. Efter middagen som gick i vårens tecken, kassler, potatis & mimosasallad så körde jag maken till bowlingen. Handlade lite & sen hämtade jag Zingo så gick jag maken & Zingo en promenad längs kanalen. Härligt i solgasset ☀

Kvällen tillbringade maken på knä... *ler* han städade & bonade golvet i badrummet.. Han kan han.. ;-)

Idag är jag fastande & har tagit laxermedel för att imorgon kunna genomgå en koloscopi. Det blir två tuffa dagar nu... Mina föräldrar är snälla & passar Zingo idag ❤ & imorgon har maken tagit ledigt från jobbet för att följa med mig på undersökningen ❤
morfar & Zingo ❤ (arkivbild)

Önskar er läsare en riktigt fin dag! ☀

15 kommentarer:

  1. Himlen är blå här med idag, men det blåser och det är kyligare i vinden. Ja det är tuffa dagar du har framför dig men bra att det blir gjort och skönt att maken följer med och att Zingo kan få må gott hemma hos dina föräldrar - han trivs ju bra där. Lycka till nu och jag tänker på dig. Kram

    SvaraRadera
  2. De där med koloscopi lät inte kul, men förmodligen helt nödvändigt. Lycka till.
    Ja nog är de sköna dagar nu man får hoppas de håller i sig över helgen "igen" jag har förgyllt min altan o soldäcket med lite blommor idag.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. 8C i Herndon, Virginia och duggregn / hela dagen, sägs det. :(

    Den där testen är inte rolig att gå igenom men bra
    att få det gjort; klapp på axeln!!!

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
  4. Lycka till med undersökningarna. Jag tänker på dej.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för att undersökningen ska gå fort och lätt. Mycket ska man gå igenom i livet....stor kram till dig! <3
    Fia

    SvaraRadera
  6. Usch då!
    Jag håller tummarna för att du slipper undan utan större obehag...

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar bild på morfar och zingo.
    Tittar in och önskar dig en underbar valborg.
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  8. Hoppas undersökningen går så bra som den bara kan!
    Kram

    SvaraRadera
  9. tänker på dig och hoppas att undersökningen går bra, skönt att maken följer med som stöd, det behöver man i sådana situationer
    kramar vännen

    SvaraRadera
  10. Hoppas allt går bra idag.

    Kramis <3

    SvaraRadera
  11. Hoppas att du fått en bra valborg samt hälsa "min broder" att jag tänker på honom när han ligger där på alla fyra. Vi män har det inte lätt inte :-))!!

    SvaraRadera
  12. Hoppas att undersökningen skall gå bra och att du sedan får en underbar helg. Kram

    SvaraRadera
  13. Hoppas att undersökningen går bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Gott att man kan hjälpas åt hemma :)

    Hoppas undersökningen gick så bra den kunde, inte trevligt...

    Ta hand om dig!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  15. Gjorde en Koloscopi i onsdags så jag vet vad du har gått igenom........pust

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis