torsdag 22 maj 2014

2 bra nätter på rad... = rekord ;-)

Både igår natt & inatt har jag sovit helt ok. Vaknar iof tidigt, lite darrig med "fjärilar i magen"... men har iaf sovit :-)

Igår på lunchpromenaden gick jag & Zingo en rejäl lågpromenad. Halvvägs mötte vi "bröderna" & deras lillhusse, lillhusse är 22år & uppväxt med oss, han & vår son gick i samma klass hela grundskolan & umgicks ofta på fritiden. Jag & lillhusse tog sällskap med hundarna & tog ikapp lite vad som hänt de sista... Man träffas inte så ofta längre så det var kul att prata lite med honom... :-)

Igår åt vi nationalrätten till middag... Spagetti & köttfärssås. Inte dumt alls.. :-)
Efter middagen åkte vi en snabbis till Kjell&co för min telefonladdare har gått sönder & utan telefonladdare "stannar världen" ;-)

Idag verkar det bli väldigt fint väder & varmt... Får försöka ta vara på dagen ☀

Ha en fin torsdag! ☀

10 kommentarer:

  1. Skönt att du har sovit bra, jag sover som en potta skit på dagtid men det har ju sina orsaker som med renoveringen just nu. Nu är de iofs klara på vår sida, hoppas att det låter mindre nu när de är på andra sidan. Hoppas att du får en bra dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Jo idag blir det ut, jag har laddat på mitt fitbit band och skall ut på en långpromenad för att sedan avsluta den med en go fika i knalleland samt klippning av håret :) Ha en toppendag i värmen! Kram

    SvaraRadera
  3. Här blir det att åka iväg till HVC i byn o mäta blodtrycket...sen en sväng till stan!
    Fint väder har vi nog idag med, ser ut att bli en varm dag!
    Ha en fin dag i värmen!

    Kram

    SvaraRadera
  4. vad skönt att du fått sovit ordentligt nu
    spagetti med köttfärssås, det var längesedan nu, hade det väl lite för ofta ett tag, så jag tröttnade på det :)
    kramar

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att du har sovit bra! Hoppas du fortsätter med det och slår ditt eget rekord :-)

    SvaraRadera
  6. Vad gott att du fått sova bra ett par nätter! Det gör så mycket. Ja, så är det: Världen stannar utan laddare! :-) Kram! ♥

    SvaraRadera
  7. Gott att få sova - det är guld värt och kul att få sällskap av en sån ung man - dom brukar ju kunna vända åt andra hållet när "gamla" damer kommer :D Hoppas du får en bra dag. Må gott

    SvaraRadera
  8. I dagens samhälle kan man inte vara utan sin telefon ;)
    Underbara sol!
    Jag ska sola hela dagen fram till 14.30. Då måste jag in och göra mig i ordning för jobb :(
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Skönt att du har fått sova bra två nätter i rad. Det gör mycket att få sova bra.
    Hoppas detta fortsätter med sömnen *håller tummarna*

    Ja att inte kunna ladda mobilen är fruktansvärt. Min laddare är inte kompis med mig, det är glapp i den och jag måste lägga sladden på ett visst sätt för att telefonen ska laddas ;-)
    Blir till att köpa en ny när lönen kommer nästa vecka.

    Ha en skön fredag!
    Kramis

    SvaraRadera
  10. Sömnen är ju så viktig...jag vet...jag har sovit så dåligt under lång tid ( ja du vet )
    Skönt att du sovit gott !!
    Älskar spagetti & köttfärssås...min favvorätt = ))
    Ha en fin dag i solen <3
    Kram Helene.

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis