fredag 2 maj 2014

Fredagskväll..❤

Så var det fredagskväll... Familjen har ätit hemgjorda grillade hamburgare & jordgubbar till efterrätt.

Mitt på dagen idag kom sonen hem & överraskade en liten sväng. Han hade fiskat med gamla kompisar igår & sovit hos en kompis här i stan inatt & svängde förbi här innan han åkte tillbaka till Göteborg med tåget. Mysigt att träffa honom igen ❤ Zingo blev superlycklig men letade desperat efter Memphis som inte var med....

Fick ett tråkigt besked i morse att min mormor somnat in... Hon var gammal & hade levt ett långt bra liv men hon fattas mig...❤ När pappa ringde i morse så satt jag precis & tänkte på henne, varför vet jag inte, kände hennes närhet så när jag såg att det var pappa så visste jag redan vad som hänt...

Koloskopin i onsdags gick efter omständigheterna bra.. FANTASTISK PERSONAL!! Hade ett fruktansvärt dygn innan där jag inte sov en blund, man måste ju laxera innan en sådan undersökning... Fick godkänt efter "besiktningen" En frisk tarm! Känns skönt! Men det innebär ju oxå att utredningen måste fortsätta :-/
Onsdagen & gårdagen var slitna dagar men idag känns det bättre igen :-)

I morgon ska vi hem till P&J & alla hundarna. Blir en lycklig stund för Zingo & trevligt för oss vuxna. Vi ska ta med en efterrätt så vi har gjort en egen passionsfruktsfromage.

Nu blir det Let´s Dance & fredagsmys...
Ha en finfin fredagskväll! ❤

11 kommentarer:

  1. Skönt att det gick bra med undersökningen. Men som sagt, nu får dom leta vidare. Ha en fin dag ❤️/ Kram!

    SvaraRadera
  2. Nä vad tråkigt att din mormor gått bort. Jag beklagar. Även om de levt ett långt och innehållsrikt liv så blir det tomt när de inte längre finns med.

    Vad roligt att sonen kom på besök. Alltid trevligt när barnen som flyttat hemifrån kommer och hälsar på :-)

    Ha en trevlig kväll hos J&P.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Inte kul med sån undersökning men ack så nödvändig om det är nånting som inte känns bra. Hoppas nu ni har haft en trevlig kväll tillsammans med era goda vänner,
    Din mormor ser så fin och rar ut, såklart hon fattas dig...
    Kram vännen♥

    SvaraRadera
  4. vad skönt att undersökningen gick bra och att det inte var något fel på tarmen
    vilken härlig bild på Zingo, kom in och titta på mitt inlägg idag :) så får du se vad jag menar :) med det
    din fina mormor
    kramar vännen

    SvaraRadera
  5. Va skönt att det gick bra !!
    Tråkigt med din mormor...men tiden har ju sin gång.
    Var och hälsa på min mormor nu i veckan.
    Imorgon åker jag på semester. Den är välbehövlig.
    Ha en fin vecka och va rädd om dig ♥
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  6. Först och främst sänder jag en extra kram med tanke på din mormor. Så skönt att du nu gjort en undersökning. Allt som kan utslutas är bra men hoppas nu att utredningen inte stannar upp. Man vill ju gärna veta vad som felar. srackars Zingo då som saknade sin vän men ni fick ju rå om sonen i alla fall. Önskar dig en riktigt fin vecka
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ha en fin söndag vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  8. Jag beklagar, min mormor gick bort för 1½ månad sedan och saknaden är stor. Kram

    SvaraRadera
  9. Så söt vovse men så tråkigt med din mormor.
    Värm varm kram till dig ❤

    SvaraRadera
  10. Beklagar verkligen sorgen. <3

    Och så skönt att tarmen var frisk!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Beklagar verkligen sorgen efter din mormor.
    Kram!

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis