fredag 16 maj 2014

freeeedag ☀

Fredag idag & solen skiner... ☀ Man lovar kanonväder denna helg så jag kan tänka mig att de flesta kommer försöka vistas utomhus & njuta... Så även jag :-)

Hade en kanondag igår! Mådde bra hela dagen.. Huvudvärken som jag vaknade med fick jag bukt med... Lunchpromenaden med Zingo blev en rejäl långpromenad. Han har velat gå svängen runt sjukhuset länge nu, men jag har inte känt att jag orkar.. Men igår gick vi hela rundan.. Zingo gick piggt & nosade högt hela promenaden & det är ju härligt... :-)

Idag känns det ok... Känner av sidan men har sovit bra inatt & det gör ju att man orkar på ett bra sätt :-)

HA EN RIKTIGT FIN FREDAG!!❤



Såg Lisa Nilssons konsert häromdagen. Hon är duktig!

9 kommentarer:

  1. Underbart vad vi har att vänta oss i helgen, nog lär man befinna sig en hel del utomhus. Kram

    SvaraRadera
  2. en riktigt fin fredag till dig också :)
    Sv: jo, nu är aggregatet installerat och klart
    kramar

    SvaraRadera
  3. Skönt att det känns bättre :-)

    Ha nu en riktig toppenhelg i solen! :-)

    SvaraRadera
  4. Gôtt & höra ....
    Ha nu en kanonhelg/Kram

    SvaraRadera
  5. Nog vill vi vara ute och njuta i solen nu när värmen är tillbaks igen.
    Sköt om dig vännen..
    Kramar♥

    SvaraRadera
  6. Nog vill vi vara ute och njuta i solen nu när värmen äntligen kommit tillbaks igen...
    Kram och sköt om dig♥

    SvaraRadera
  7. Nog vill vi vara ute och njuta i solen nu när värmen är tillbaks igen.
    Sköt om dig vännen..
    Kramar♥

    SvaraRadera
  8. Skönt att det känns bättre :)
    Här är det soligt idag o vi hoppas ju på att värmen kommer!
    Ha en underbar helg!
    Kram <3

    SvaraRadera
  9. Skönt att du känner dig bättre :-)
    Jo de flesta vill nog försöka vara ute i det fina vädret. För min del så har det mest blivit att vara inne. Allergin har slagit till och jag är så förbannat trött, orkar ingenting, är tät och nyser och känner mig allmänt hänging :/ Men det blir nog bra såsmåningom.
    Hoppas du hade en skön fredag i solen :-)

    Kramis

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis