söndag 25 maj 2014

Grattis till mor! ❤


Idag är det morsdag! Jag skickar ett grattis till min mor via bloggen... GRATTIS MAMMA! ❤

Jag blev uppvaktad av dottern redan igår. Hon hade köpt ett fint ljusfat till mig ❤





I fredags var det begravning för min mormor. Det var väldigt sorgligt men en fin gudtjänst. Mormor hade levt ett långt bra liv. Men trots att man vet att det är livets gång så är en begravningsdag alltid jobbig...


Igår efter middagen gick jag, maken & Zingo en sväng. Vi hamnade hos Zingos bröder, blev bjudna på ett glas vin/en öl. Satt & pratade ngr timmar med husse, matte, lillmatte & lillhusse. Alltid lika trevligt... Hamnade sedan här hemma. Kikade på tv & satt & pratade.
I dag är maken på golfbanan med brödernas husse, sin bror & svåger. Jag har precis ätit frukost & tänkte nu försöka kicka igång kroppen :-)

Ha en fin morsdag!❤



8 kommentarer:

  1. Har ringt till min mamma,och gratulerat både på födelsedagen å morsdag♥
    Man blir aldrig riktigt förberedd för en begravning. Men jag förstår att det kändes tungt för er.
    Kramen♥

    SvaraRadera
  2. Begravningar är alldrig roliga. Dess roligare att fira morsdag.
    Ha en jättefin morsdag nu.

    Kramen.

    SvaraRadera
  3. Va? Golfar de på Mors Dag?? Sicka ena, då skall man ju se till att mor har det gött ju! :-) Trevlig lördag hade du ser jag. Det hade jag med. Puss & kram på dig vännen! ♥

    SvaraRadera
  4. Fin mamms du har,min är tyvärr borta alldeles för ung & saknar :(
    Men så vackert du fått,vännen/Kram & ha en alldeles fantastisk dag!

    SvaraRadera
  5. Mina varmaste medkänslor i din sorg, de spelar ingen roll hur gamla de nära blir, att följa dem till evigheten är alltid så tungt.

    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Begravningar är så sorgliga även om de är så vackra.

    Kraaam

    SvaraRadera
  7. Visst är det så, även om det gäller en gammal person så finns ju saknaden där ändå.
    *kram*

    SvaraRadera
  8. Visst är det så att det alltid är sorgligt och tungt att gå på en begravning även om man vet att personen levt en långt och bra liv. Saknaden finns där ju.

    Vilket fint ljusfat du fick av dottern. Sånt kan man aldrig få för mycket av ;-)

    Kramis <3

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis