tisdag 20 maj 2014

Maj gadd

Maj gadd vilken usel natt... :-(

Igår körde jag dottern till tågstationen. Hon & en av arbetskamraterna från restaurangen var utagna till Whopper Challange i Göteborg. 12 personer från olika restauranger tävlade mot varandra om att på snabbast tid göra en perfekt whopper. Hamburgarna o ingredienserna granskades o vägdes. 4 personer av dessa 12 skulle skickas till final. Det slutade med att både dottern & arbetskamraten gick vidare till finalen i Malmö den 16/6. KUL!! 


Igår var jag löjligt nervös inför besöket på gyn. Besöket gick riktigt bra och man gjorde en grundlig undersökning o allt man kan se är normalt. Proverna man tog får jag svar på om ngr v.

På eftermiddagen handlade jag o maken. 
Kvällen avslutades med tv. Jag såg sista avsnittet på den Australienska serien Secret and Lies. Jäklar vad bra den har varit. Har nu sett den? Annars finns den på SVT.play 👍

Dags att ta tag i dagen!
Ha en fin tisdag! ❤️


8 kommentarer:

  1. Ja jag har sett den serien. Jisses så spännande! Ha en fin dag ❤️

    SvaraRadera
  2. Jag har också sett den och inte kunde man tro att det skulle vara på detta sätt - gillar när man inte kan gissa mördaren förrän på slutet så det här var en annorlunda tvist. Och kul med deckare från down under. Tittar också på den danska serien innan - också himla bra. Att lägga sig på en gynstol känns ju totalt utlämnande men det är skönt när det är gjort. Ha en bra dag och grattis till dotterns prestationer - man kan tävla i allt :D Må gott

    SvaraRadera
  3. Kul att dottern gick vidare. Håller tummarna inför finalen nu då :-) Kram! ♥

    SvaraRadera
  4. Ja den serien var bra - oväntat tvist på slutet om vem som var mördaren - hade jag aldrig kunnat gissa. Men det är ju så det ska vara. Kul för dottern att vinna - man kan tävla i allt :D - Må gott

    SvaraRadera
  5. Ååh, så kul för dottern att hon gick vidare och framför allt så skönt för dig att undersökningen gick bra och att allt såg bra ut!

    Den serien har jag helt missat, ska ta och kika på svt play, tack för tipset!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  6. Men vad kul för dottern. Har inte sett serien, men skall får bli under en ledig helg då strecktittar jag på den med mannen på kvällarna. Kram

    SvaraRadera
  7. Oj man kan visst tävla i allt...kul för dottern att hon gick till final :-) Hoppas det går bra i Malmö sen :-)

    Vad skönt att det gick bra på gynundersökningen och att det såg bra ut.
    Har aldrig hört talas om den serien. Kanske något att kika på om jag orkar att sitta på en obekväm datorstol framför skärmen ;-)

    Ha en skön solig onsdag!
    Kramis

    SvaraRadera
  8. Toppenbra serie, och även Arvingarna som går precis innan. Sånt gillas..**
    Grattis till dottern, härligt att det gick så bra
    Skönt att det gick bra med gyn,undersökningen, sånt är aldrig trevligt. Hoppas på bra provsvar också nu,
    Kram vännen♥

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis