måndag 26 maj 2014

Måndag & ny vecka...

Idag är det måndag igen & ny vecka :-)
Jag har sovit riktigt bra 2 nätter nu så nu känner jag mig "taggad".. Nu vänder det... nu vill jag må bra igen... Jag är trött på att vara trött, på att inte kunna sova, på att skaka inombords, på att inte ha ngn aptit, på att ha smärta, på att må dåligt.... NU BESTÄMMER JAG att det har vänt!! Ja eller ja.. det är vad jag hoppas iaf :-)
*Just idag är jag stark...*


Hade en bra morsdag :-)

Satt ute tillsammans med dottern i solen ngr timmar. Lagom varmt & lite vind... När maken kom hem fixade vi mat. Han lade kyckling i citron, rosmarin & vitlöksmarinad & sedan skalade han potatis & jag gjorde en supergod potatisgratäng. Sedan grillade han den marinerade kycklingfilén, jag fixade sallad & vi satt ute på balkongen & åt tillsammans alla 3. Gott & mysigt. En stund efter maten åkte vi ner till ica & köpte lite gofika att mumsa på. Avslutade kvällen med Notting Hill... *ler stort* nu kan man ju den filmen utantill... men den är ju så mysig... ❤



Dags att ta tag i dagen :-)
Ha en fin måndag! ☀

12 kommentarer:

  1. Vet inte om min kommentar kom fram???

    SvaraRadera
  2. Ja - nu vänder det - hoppas verkligen det. Kyckling och citron och rosmarin - det är verkligen smaker som gifter sig med varandra gott. Såg inte filmen igår - men har gjort det då den kom - har ofta svårt att se sånt jag redan sett - vet ju vad som händer. Men jag tyckte om den då det begav sig. Härligt väder idag med hoppas jag också att ni har - så njut och Må Gott

    SvaraRadera
  3. ja, det bestämmer vi här och nu att du blir bättre
    kramar

    SvaraRadera
  4. Ja det låter bra om man kan bestämma att må bättre, så det kör vi på,eller hur?..**
    Toppenbra avslutning på en fin dag med Notting Hill, vissa filmer kan man se om och om igen och må så där myspysigt bra..
    Kramar♥

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt att höra att det känns så mycket bättre nu!

    Underbar bild på Zingo :-)

    SvaraRadera
  6. Underbart att du mår bättre. Hoppas att det håller i sig lääänge nu!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Sv: visst är det tur att kameran uppfanns :) vad tråkigt det hade varit annars
    önskar dig en fin tisdag
    kramar

    SvaraRadera
  8. Vissa filmer kan man verkligen se mer än en gång. =)

    SvaraRadera
  9. Åååh, så gott att du fått sova, det är viktigare än man tror... Håller alla tummar för att det vänt och att du är på väg uppåt nu, det är du så väl värd!!

    Många kramar Bella

    SvaraRadera
  10. Hoppas du fortfarande mår gott!Det är ju på tiden att få njuta lite av livet också. Stor kram
    Fia

    SvaraRadera
  11. Ha en finfin sommar så ses vi när min bloggsemester är över!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Javisst är det bara att bestämma sig...eller hur ;-)
    Nä skämt å sido...jag hoppas att det vänder för dig nu, att du får må bättre.

    Ja Notting Hill har man ju sett ett antal gånger och kan den utantill. En mysig film men jag valde att se en annan film i söndags som jag inte sett...Good luck Chucky.

    Kramis

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis