söndag 13 juli 2014

☀☀️☀SEMESTER☀️☀️☀️

Då har maken jobbat sista dagen o har nu semester ☀️ Skönt!
Vi ska såklart vara i stugan och njuta av solen som vi hoppas är här för att stanna ☀️ Vi kommer åka till stugan idag.
 Igår roade jag mig med tvätt o plockat fram saker som ska med till stugan. 

Sonen har oxå semester nu. Han är ledig denna vecka sen ska han på en fiskeresa till Norge tsm med sin bästa kompis. Han är sedan ledig till 11aug då ska han tillbaka till Göteborgs energi o jobba ngr dagar till. Han vet inte hur mycket än. Roligt att de vill ha honom tillbaka så snabbt :-) Får hoppas han och även dottern hinner hälsa på oss lite under semestern :-) 

Ifredags tog vi det lugnt. Grillade och dottern blandade en passionsfruktsmojito till oss. Gör gott!

Igår eftermiddag blev jag, maken & Zingo hämtade av makens tvillingbroders tjej. Åkte hem till dem. Fick en mojito till välkomstdrink o sen blev vi bjudna på grillat.


De bjöd på en bit vildsvinsfile, kotletter o entrecote o massa goda tillbehör :-)

Hade en riktigt trevlig kväll. Satt ute till midnatt o sen tog vi en taxi hem :-)  

Ha en riktigt fin söndag! ☀️


13 kommentarer:

  1. Skönt med semester. Denna dagen, söndagen, bjuder ju dock på riktigt svenskt sommarväder, regn... Skönt med lite paus i värmen dock, våra hundar njuter riktigt idag av att kunna vara ute och springa av sig ordentligt utan att få värmeslag.

    Njut nu av semestern, lägg undan alla "måsten"...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt & gottit ...Ha en underbar Semester/Kram

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att ni fortfarande har toppenväder....det har INTE vi :(
    Nu önskar jag er lata sköna dagar i stugan och att ni får grillväder varenda dag!!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Jätteskönt med semester för dig. Man behöver värkligen det, och hoppas att den blir jättefin för dig.
    Så mysigt du har haft det. Jättemysiga bilder och spesiellt den på drinken, för gud så gott det ser ut.
    Ha nu en jätteskön semester och varma kramar till dig!

    SvaraRadera
  5. Ha en skönt semester!
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Så gott för er att maken gått på semester, hoppas det fina vädret fortsätter så ni får varma goa dagar i stugan med besök av båda barnen :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  7. Mums vilken mat!
    Jag har 4 arbetsdagar kvar. På torsdag 12.30 går jag på 5 veckors semester. tror du jag längtar? ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Vilka läskande drinkar i värmen som var, behövligt..** Ha nu en riktigt skön semester i stugan och hoppas på mycket sol o bad.
    Kramar o nospuss till fina Zingo♥

    SvaraRadera
  9. Vad skönt med semester :)
    Här har vi haft en härlig helg!
    Ha en finfin måndag!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Så underbart skönt med ledighet ihop, här har jag nu sista veckan och mannen jobbar ännu. ;) Ha det så gott.. Kram

    SvaraRadera
  11. Ha så mysigt i stugan ♥
    Jag får vänta på min semester 1 vecka till.
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  12. Trevlig semester, själv får jag vänta en vecka till och jag tror baske mig jag ska köpa lite rom och testa en mojito - ser gott ut - när jag ska ta nästa period. Må gott

    SvaraRadera
  13. Vad gott att ha gubben emma ett tag nu. :)
    Hoppas ni får det riktigt mysigt!

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis