lördag 6 september 2014

Buzzador

För några dagar sedan fick jag ett paket från Buzzador med Old El Pasos Stand n Stuff.  
Tortillasbåtar som man fyller med tacoköttfärs och grönsaker. 
Vi hade båda ungdomarna hemma ikväll ❤️
Sonen ringde mitt på dagen & frågade om vi kunde hämta honom på tågstationen. Han tänkte tillbringa ett dygn här hemma. 
Det gjorde vi med glädje :-) 
När dottern slutade jobbet gjorde vi tacos & testade dessa tortillas båtar. 





Vi hade allehanda grönsaker till. Salsa, vitlöksdipp & hemgjord guacamole. Gott!
Båtarna fyller man med det man tycker om. Smidigt och inte lika söligt som när man äter tortilliasbröd. Ett minus dock att det inte stod på paketen hur länge man värmer i micron. Men körde på full effekt i 1min som med bröden  det fungerade bra :-) 

Det här är en båtlåt den handlar om (taco)båtar :-P




Alla runt bordet åt med god aptit & verkade nöjda med tortillabåtarna. Vi hade en mysig & god stund :-) 

Kan rekommendera dessa tacobåtar :-)
FUNKAR FÖR MIG! :-D

Ha en fin kväll! 

6 kommentarer:

  1. Woooo så gottit & vilka härliga foton :)
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Det ser gott ut. Och verkar praktiskt med den formen, då hålls allt på plats. Har inte sett såna förr, måste kolla i våra butiker.

    Ser att du har en pigtittare på skåpet, jag har köpt en liknande på loppis för ett tag sen som ska målas vit.

    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skåpet o pigtittaren fick jag efter min mormor. Maken har målat dessa vitt. Är glad för dessa ❤️ Blev jättefint & är värdefulla för mig :-)

      Radera
    2. Maria titta på mitt inlägg från 7/8-14 så får du se dessa på närmare håll :-)
      Kram ❤️

      Radera
  3. Såg verkligen jättegott ut! :-)

    SvaraRadera
  4. Det såg verkligen gott ut,och funkar det för er så funkar det helt klart för mig..*L**..
    Kramiz*

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis