måndag 10 november 2014

Mysig helg ❤️

Har haft en mysig helg :-)
I torsdags kväll ringde sonen och frågade om han, flickvännen och Memphis the Cat fick komma på fredagen. Självklart fick dem det :-)
Städade av lite snabbt på kvällen. På fredagen vaknade jag med huvudvärk o lite feberkänsla, förm av fibro/me.n 
Jag trotsade detta. Bakade en kladdkaka på morgonen o sen handlade jag & promenerade Zingo. 
Hämtade sonen & Co vid 12. 
Memphis o Zingo blev så glada att träffas igen ❤️ Så goa vänner! 

Vi hade en trevlig eftermiddag jag sonen, hans sambo, min dotter samt Zingo o Memphis såklart 

När maken kom hem från jobbet åkte han och sonen en snabbis till svärfar. 
Vi lagade mat tsm allihopa. Blev enchiladas a'la dottern med kyckling och en sallad. Samt kladdkaka till efterrätt
Trevligt dygn :-) 

På lördagen var bi bortbjudna till kompisars kompisar på lite mat o prat. Vi var 8pers och hade trevligt & åt god ostpaj. 
Jag hade kvar huvudvärken o feberkänslan o började må illa så vi gick hem vid 23-tiden. Kräktes ett tiotal ggr och sen kändes det bra igen men darrigt... 

Darrig söndag men vi, Jag, maken, dottern och Zingo var ändå hemma hos min mamma & pappa & åt kalkonmiddag på farsdag. Gott och trevligt! 
Idag har det varit riktigt gråväder o lite regn hela dagen... Trist! 
Har roat mig med tvätt och nu slöar jag i soffan :-) 
Känns som tv är en lagom aktivitet ikväll ;-)

Hittade detta på David Hellenius Instagram... Han har en härlig humor den mannen :-D 


Ha en fin kväll ❤️

 

12 kommentarer:

  1. Neeej fy vad trist att bli kräksjuk!
    Så mycket gott du ändå presenterar.
    Visst är det härligt med våra ungdomar som är så fina!

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Fyy för kräkas ...
    Ja,Helenius är sååå bra hihi

    /Kram fina du ♡ ...

    SvarJodå,jag kämpar på här ...

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med besök så där, men mindre roligt att må dåligt, nu får du krya på dig..
    Kram,kram**

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig och trevlig helg du har haft. Men tråkigt att höra att du inte mått bra.
    Jag hoppas att det känns bättre nu.

    Ha det gott och ta hand om dig!
    Kramis <3

    SvaraRadera
  5. Så härliga bilder och så mysigt att bara kunna vara tillsammans... :-)

    Ha en skön tisdag!

    SvaraRadera
  6. Fy vad jobbigt att må så dåligt... Stackare!

    Vad kul att dom kommer så bra överens Zingo och Memphis. Ja, och ni andra också då, såklart :-)

    SvaraRadera
  7. Men vännen! Att du orkade! Du måste har varit helt urlakad på söndagen. Hur mår du nu? Bättre hoppas jag. Skickar ett gäng kramar här över cybern! ♥♥♥

    SvaraRadera
  8. Kul att få besök och så härligt att katt och hund inte är som just katt och hund utan bara goa vänner som uppskattar varandra. Och trevligt verkar ni också haft det men så mycket ni har haft för er även om det är trevliga saker förstår att du sen kraschar lite med allt ni har omkring er. Kalkon - ja det har jag nog ätit tror jag - en gång eller nåt. Vi åt aldrig sånt när jag växte upp utan då var det förutom kyckling, tjäder eller orre. Kanske man skulle slå till på en liten till julen :) Hoppas du får må bättre idag. Här har solen lyst lite i alla fall. Må gott

    SvaraRadera
  9. Härligt när barnen kommer hem för att umgås, ni ser ut att ha haft det trevligt. Men kräkningarna kunde du allt ha fått vara utan tycker jag. Krya opå dig. Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig helg ni hade :) Trots att du inte mådde bra...hoppas att du mår bättre nu!
    Hade en superdålig dag igår, men var i alla fall på vattengympan. Börjar ju må bättre där..men, men det gick inte såå bra ändå....låg hela kvällen sen. Alldeles darrig idag på morgonen. Bättre nu
    Kram o ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  11. Trevlig o gott när utflugna barn kommer hem o förgyller huset lite extra :)
    Men så trist att bli sjuk - hur jagar man bort alla sjukdomar i ert liv...tror jag får gå en trollkurs o sedan hälsa på och försöka jaga iväg alla elaka baselusker.
    kramiz

    SvaraRadera
  12. Ni verkar haft det mysigt trots ditt illamående.

    Kram

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis