torsdag 13 november 2014

Trolleri trollera

Ja du Ankii välkommen hit o trolla fram friskhet o energi :-D
Denna familjen skulle verkligen behöva det nu!

Idag har det varit en bra dag! Den första denna vecka... Man får vara glad för det lilla & det finns de som har det mycket värre... 
Vaknade ganska pigg idag. Färgade håret, hämtade sonen på jvstn o sen följde han med hem en stund innan han åkte för att hälsa på farfar och sedan vara med en av kusinerna ngr timmar. 

På kvällen när vi körde tbx sonen till jvstn så åkte jag o maken via svärfar och svärmor en sväng. 

I veckan fick dottern röntgensvaren på handen och det visade att ngr ben i mellanhanden smält samman enligt VCT läkaren Vi förstår inte riktigt vad det innebär o vad man kan göra åt det men Nu väntar vi på att ortopeden ska ta emot henne. Men som alla vet Är det väntetider i vården.... Tills vidare har hon fått en liten ortos o Är fortsatt sjukskriven. 

Dags att sova... John Blund kom just förbi med sömnsanden ;-)

Sweat dreams ❤️

8 kommentarer:

  1. Jag färgade också håret igår och brynen. Denna förbaskade sjukvård vi har nu! Man blir ju så förbaskat trött.... Hoppas ändå att det går FORT för dottern att få en tid och att hon får bra hjälp. Hoppas du fick sova gott och att du får en fin helg vännen! Massor av kramar från mig! ♥

    SvaraRadera
  2. Neeeej....HUR kan dottern råka ut för allt detta?? Stackare!!

    Försök ha en fin helg! Kraaam

    SvaraRadera
  3. Jag har svingat mitt spö över hela världen nu, för energi och friskhet till Er o till alla andra. När jag var yngre sa jag alltid att jag var utsänd, att jag kom till livet av en speciell anledning - kanske är de så, kanske är jag den som ska skapa friskhet o glädje, vilken underbar känsla. Men lite skumt är de allt, att jag trots att jag inte alls skulle gå hit i kväll gjorde de.
    Hur som så tänker jag väldigt mycket på Dig på din dotter o de andra runt dig.
    Många många kramar o jag svänger spöt så gott de bara går :)

    SvaraRadera
  4. Det trådlösa internetet la bara av när jag skulle publicera min kommentar så nu gör jag ett nytt försök.

    Himlans otur dottern har då :-( Hoppas att hon får en tid till ortopeden snart så hon slipper vänta allt för länge.

    Ha en så bra kväll det bara går trots att allt inte verkar vara på topp just nu.
    Kramis <3

    SvaraRadera
  5. Ben som smält samman?
    Låter otäckt! Hoppas på snar lösning och hjälp av dr.

    SvaraRadera
  6. Sju sorger och åtta bedrövelser - ja ett magispö kan behövas. Tufft har ni det i alla fall. Hoppas det nu kan gå mot det bättre. Må gott

    SvaraRadera
  7. Gonatt och kram ♡

    helenesdagbok.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Näe...Stackars dottern ...
    Försöker mig på att ge energi,styrka & vämående med ♡ -e Kramar!!

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis