onsdag 24 december 2014

God Jul!



Har haft en riktigt mysig uppesittarkväll tsm med sonen, hans sambo, dottern, Memphis, maken & Zingo 

Vi hade gjort pulled pork "christmas style" 
Jättegott! 
Vill man testa så sök på nätet på Pulled Pork coca cola -Leila



Vi spelade Bingolotto med urusla lotter... Man måste faktiskt be om vinst lotter ;-) 
Ett paket öppnades och det var en bädd till Memphis 
Zingo o Memphis hjälptes åt att få upp julklappen 
Teamwork ❤️

Vi provsmakade alla dotterns hemgjorda godisar o Alladin asken. DEN är dock en besvikelse tycker jag "det var bättre förr" ;-) 

Idag blir det lunch hos svärmor sen Kalle i lugn o ro här hemma och kvällen hos mina föräldrar... Enligt tradition 
God Jul alla läsare! 


9 kommentarer:

  1. Vi spelade också Bingolotto, jag vann en ny lott :)
    Önskar dig en GOD JUL min fina bloggvän ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Det är ju tanken som räknas - att få sitta ihop och mysa och oja sig över att man är så nära och att man vill ha det eller det numret för då har man en vinst och så fick sonen en på slutet - hela 100:- och telefonsvarare i örat när han ringde. Men visst hade man även velat ha och hoppats på att få den där storvinsten men bättre lycka nästa år :D för då sitter vi där igen med lotter och penna och samma visa (läs tradition) utspelar sig :D Må gott och EN RIKTIGT GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Och GOD JUL önskar jag er! Hoppas ni får en riktigt mysig julafton. Kramis! ♥

    SvaraRadera
  4. God Jul! <3

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig uppesittarkväll ni hade. Det är väl så det ska vara, man sitter där med sin bingolott och hoppas på storvinst men den uteblir alltid. För egen del så fick jag hoppa denna tradition i år då jag befann mig på jobbet istället.

    Hoppas ni hade en härlig och mysig julafton.
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Vi har och är ute i stugan under julhelgen vilket varit skönt.
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  7. Mysig uppesittarkväll, synd med lotterna bara. På jobbet skrapade vi trisslotter, vi vann 90 kr. Så nu får vi skrapa nya på Tisdag natt. Kram

    SvaraRadera
  8. God Glad fortsättning på dej och dina kära!

    Kraaam

    SvaraRadera
  9. Mysiga härliga bilder.
    Men vet du..........jag säger alltid till om vinstlotter i kassan. Men på nåt märkligt sätt, får jag alltid med mig nitlotter.
    Ska nog ta ett ordentligt snack nästa gång med kassörskan tror jag.

    HIT MED VINSTLOTTERNA!!!.... Hihi.


    En fin fortsättning önskar jag dig.
    Kramkram.

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis