onsdag 18 februari 2015

Happy

Ja idag är vi glada och förhoppningsfulla mer om det kan ni som har tillgång till min låsta blogg läsa :-)
mermickis.blogspot.com

Igår steg jag upp tidigt och körde maken till jobbet.
Fixade mig och sen åkte jag med Zingo till knorren på en promenad. :-) 
Han blev så otroligt lycklig när han såg vart vi skulle gå på promenad. 
Som valp på nytt ❤️
En kall skön promenad där jag var mäkta stolt över honom då man skulle kunna tro han var champion i lydnad :-D 

Väl hemma igen åkte jag o dottern och handlade. Lite färskvaror så att vi klarar oss ett par dagar. Får bli storhandling innan helgen :-)



Dottern köpte en görsnygg grön tröja igår. Får bli ngt i den färgen i vår. 
Både denna gröna färgen o den kornblå som oxå verkar vara inne i vår är ju så snygga :-) Väldigt snygga till svart som ingår i 95% av alla mina kläder ;-)

Nu kan hon börja shoppa igen på allvar dottern, för i måndags gjorde jag o hon ett jätteröj i hennes garderober o maken fixade sopsäckar. Blev en slänga säck & en gebort säck. Så nu finns det plats för "nyheter" i garderoben ;-) 

Dags att sparka igån denna blåsiga grå onsdag! 
Ha en fin dag ❤️

13 kommentarer:

  1. Läste där ! Vad bra :)
    Här skiner solen idag, skönt! Liiite blåser det ju också...men inte alls som igår!
    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg tröja - kunde jag se att det stod Gina tricot på lappen? Kul med kedjan som det ser ut på sidan. Skulle också vilja ha. Min garderob är också till mestadels svart men till sommaren är det kul med mer färg. Ska in och läsa den andre - nyfiken är jag nu. Må Gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja monachos det är Gina Tricot
      O den var görsnygg med kedjan där nere :-)

      Radera
  3. Jag gillar den där gröna färgen. Kallar den "operationsgrön" ;-)
    Har köpt ett gäng (typ två, det är "ett gäng" för mig när det gäller klädinköp ;-) )
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Oh den tröjan var kanonsnygg. Jag har shoppat en del nu, vill ha lite nytt när jag börjar nya jobbet. Vad gott de var att läsa om Er glädje....jippi!!!
    Nu är de ren vår ute, men i kväll blåser de bra här igen. Tycker de blåser mycket nu för tiden. Men inne i skogen är de lä :)
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg tröja. Den får jag ta och spana in. Gillar den gröna färgen. Behöver lite färg i min garderob då även min nuvarande garderob är väldigt svart ;-)

    Har läst den andra bloggen och kommenterat :-)

    Kram <3

    SvaraRadera
  6. Snygg tröja! Kornblått är ju så snyggt. Kan tro hon tycker det är roligt nu när hon kan fylla på i garderoben :-) Jag har också mycket svart, men mixar det med färger som cerise, rosa och lila, turkost och blått samt lite grönt och rött ibland :-) Älskar färgstarkt. Förstår att Zingo blev glad och pigg som en valp :-) Ha en fin torsdag vännen! Kramis! ♥

    SvaraRadera
  7. Jag borde verkligen köpa kläder!! Har inget! Men jag är så dålig på att köpa åt mig själv. Det är jobbigt att prova och så är det för himla dyrt. Köper hellre nya ljuslyktor :))

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  8. Härligt med en rensning så man kan shoppa nytt. Det borde jag också göra.
    I och för sig så har jag ju shoppat men jag vill shoppa mera :)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Läcker tröja! Jag gillar den färgen. Kanske är jag röd-grön färgblind? ;-)

    SvaraRadera
  10. Svar: Trimbordet har jag beställt från Zoonet , kostade 895 kr.
    Googla på trimbord, finns många sidor och ni kanske har någon butik i närheten av er som säljer. Här på vårat Djurmagazinet fanns det, men det var för stora och mycket dyrare.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Snygg tröja! Känns som om man vill ha lite färg på kläderna så här års efter alla murriga nyanser i vinter!
    Härligt besked för övrigt:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  12. Snygg färg, tror nog att den färgen var populär förra året med, den och gult ihop. Kram

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis