måndag 6 april 2015

Sovdags

Det är sovdags denna påskdag som nu övergått i annandag påsk.
Vid 10-tiden kommer vi hämta svärmor och åka till Göteborg o hälsa på sonen, sambon o Memphis :-)
Ska bli kul!
Har bakat hamburgerbröd samt gjort en pulled beef att ta med. Bakat fröknäcke oxå och slagit in i cellofan :-) 



Påskafton var jättetrevlig. 
Jag bakade 2 plåtar fröknäcke och slog in i cellofan. En till mina föräldrar samt en påse till J&P. 
Mina föräldrar var här en sväng på em o vi fick en pil att ha i kruka. 
Kortet hittade jag på nätet. En häftig växt :-)
Kvällen tillbringade vi hemma hos våra kompisar J&P

Åt god mat. Lammstek o potatisgratäng . Samt en cheesekake t efterrätt 
Alla 6 hundar uppförde sig väl o hade kul tsm :-) 

Vi åkte hem vid midnatt :-) 
Zingo har varit trött idag... 

Idag har jag då bakat o fixat o donat. Vi har Varit på kalas hos svärmor och fikat på mycket goda kakor 
Köpte en fin pajform till svärmor som hon kan ha nu när hon blivit en hejare på matpaj :-) 

Det är bättre med klåda & sveda på kroppen nu 
Men inte riktigt bra än... Hoppas det ger med sig av sig själv...  Snart! 
Är mäkta trött på detta nu... 

Ha en god natt & en trevlig annandag påsk ❤️💛☀️

14 kommentarer:

  1. Låter som du haft en trevlig påsk!!

    Önskar dig en fortsatt bra dag!

    Vicki

    SvaraRadera
  2. Verkar som du har en fin och god påskhelg:-) Så fina små fröknäckepåsar du gjort. Den bästa presenten:-)
    Hoppas ni får en fin dag i Göteborg!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  3. Ni verkar ha haft två härliga och trevliga dagar med familj och vänner.
    Tror jag det att Zingo var trött igår. Det tar väl på krafterna att ha en massa tjejvovvar omkring sig ;-)

    Vilken häftig växt. En så kanske jag skulle införskaffa till balkongen sen när det är dags att göra i ordning där.

    Hoppas ni får en jättetrevlig och mysig dag nere i Gbg idag.
    Jag hoppas även att dina besvär med klåda och sveda bestämmer sig för att försvinna nu.

    Kramis <3

    SvaraRadera
  4. Mysig helg! Vad fin växten var som ni fick.
    Ha en skön måndag! Här tar vi det bara lugnt idag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Förstår du blir trött på sveda å värk. Men nu ska det bli bättre ska du se.
    Vad jag förstår har du haft det mysigt i påsk. Hoppas att din påskdag blir lika fin.
    Kramelikram från mig!

    SvaraRadera
  6. Ni verkar haft en skön Påsk, och jag klagar inte heller. Vädret blev också bättre än utlovat så det var en riktig bonus.
    Hoppas nu att dina hudbesvär blir helt bra snart,
    Kram och sköt om dig♥

    SvaraRadera
  7. Vad gott ni ätit.
    Trevligt bli bortbjuden och umgås.
    Fin hjärtform du gav svärmor.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Så mycket gottigt jag ser :)
    Du ser ut att ha haft en bra helg! Kram

    SvaraRadera
  9. Det låter som ni haft en trevlig påskhelg! Mysigt att umgås med familjen under högtider! Hoppas nu bara dina hudbesvär ger med sig, du får ju aldrig nog....

    Ta väl hand om dig!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  10. Låter som du haft en kanon härlig påsk.
    Själv har jag jobbat hela påskhelgen.
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Ni verkar ha haft en bra påskhelg :)
    Här har vi haft det lugnt med hela familjen hemma! Skrev inlägg igår om påsken :)
    Idag ska dottern tillbaka till Helsingfors.....
    Ha en bra måndag o hoppas att både värken o svedan ger sej snart!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Håller med; hoppas den där skiten du fått på/i huden ger med sig FORT! Men en härlig påsk verkar du ha haft, gott. 6 hundar? Hujedamej, förstår att Zingo var trött dagen efter :-) Och god mat har ni ätit. Knäcket du bakat ser så gott ut, måste få ändan ur vagnen och baka sånt. Önskar dig en fin tisdag. Kramisar från mig! ♥

    SvaraRadera
  13. Fullt upp och trevliga dagar märks att ni haft. Jättehäftigt med en sån växt. Kanske något att titta på till den egna krukan som ska stå ute sen. Nu är det vardag igen och jag hoppas du får ordning på klådan. Må Gott

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis