torsdag 28 maj 2015

Förberedd

Idag har jag förberett mig för tårta på sängen imorgon 
Tänk att man blir ännu ett år äldre.. 46år ... 
Men det är ju ingen ålder ;-) 
Min pappa sa "snällt" du är ju snart 50år... Men det är ju verkligen inte sant
:-P

Har shoppat loss de senaste dagarna 
Haha.. Mina bästa byxor ett par supersköna svarta jeans som används typ 4 dagar i veckan, sprack i grenen... Fick akutköpa nya svarta byxor.. Kan ju inte leva utan ;-) 
Handlade man 3 varor på hm så fick man  20% rabatt så det blev en snygg blus och ett puder oxå. Sen var jag en sväng på Lindex. En ny bh var akut o hittade en perfekt sk minimizer.. Haha de blev inga "små" ändå :-P
Köpte två toppar oxå. Handla för 300kr få 100kr rabatt. Tjäna pengar :-D 
Ja eller inte....

Maken har varit hemma och varit sjuk denna vecka. Han har ont i ryggen och  varit på 2 behandlingar hos kiropraktorn 
Nu är det bättre, men jag tror det är golfens fel :-D 
Det tror INTE han :-D 

Dottern är hemma på visit ikväll ;-)
Imorgon drar hon o tjejligan t Gbg för Summerburst i dagarna 2 Kul! Synd att det ska bli regn... 

Ha en fin kväll ❤️

3 kommentarer:

  1. Det är så bra när man tjänar pengar på att handla :D - ska absolut kolla in det på Lindex i alla fall - tänkte göra ett besök dit idag. Och en stor grattiskram på den stora dagen - det går fort ska du veta så snart är du där vid den gyllene medelvägen när det gäller ålder - men vis av erfarenhet - det var inte så farligt (haha). Må din dag bli toppen.

    SvaraRadera
  2. Hahaha...vad snäll han är din far.. ;-) Fast han har ju lite rätt. Du är ju närmare 50 än 40 ;-) Men man är ju inte äldre än vad man gör sig.

    Vilka snygga kläder du köpt. Och visst är det bra att handla när man har rabatt :-)

    Hoppas makens rygg är bättre och ja det är nog golfen. De där vridningarna som blir i ryggen kan aldrig vara bra ;-)
    Kramis <3

    SvaraRadera
  3. Jag letar tunikor för fullt. Vill inte ha vit eller svart, men hittar banne mig ingenting..

    Kul att du lyckas!

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis