tisdag 12 maj 2015

Tystnad...

Ja här är det tyst som flera av er påpekat...

Jag har hamnat i en svacka o har ju inget att skriva om tycker jag... 

Jag skrev häromdagen att jag stödhandlade... Det kallar jag det när jag "bara" kompletteringshandlar... När mjölk o andra färskvaror som ex frukt o grönt tagit slut då "stödhandlar" jag.... & då oftast utan stöd :-P 

Dottern hon jobbar och sliter o hon verkar tycka det är kul :-) 
Finfina resultat de sista dagarna o hon har tom fått ett jobberbjudande av en kund... 
Hon måste ha gått charmkurs ;-) 

Hon mellanlandar här hemma efter jobbet för att hämta kläder, en matlåda till morgondagen OM hon har tur och sen försvinner hon till han med kodnamnet... 
Zingo tycker att det är konstigt men han är nöjd med eget rum, en 1.20 säng o 6 fluffiga kuddar... & en egen data 
Mycket bättre än biabädden ;-) 

Ha en fin kväll o tack för att ni hälsar på!
Kram ❤️

12 kommentarer:

  1. Hoppas att det inte är alltför illa där bakom fasaden hos dig...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja ibland kommer de små svackor i livet, känner igen de där. Man saknar ju sina vänner när de blir tyst, skönt att höra av dig lite här, hoppas du finner lust o skriva glädje igen o att livet ter sig gott för övrigt.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Svackor är så jobbiga. Hoppas att det vänder för dej snart. Styrkekram ❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  4. Jag tänkte på dig härom dan. Men jag är ruggigt dålig på att gå bloggrundan till alla som jag gjorde tidigare. Då får man såklart inte så mycket besök själv heller. Fast det är väl så att det går upp och ner med bloggeriet som allt annat.
    Sköt om dig vännen
    KRAAM♥

    SvaraRadera
  5. Ja, vad ska man säga om vädret....här regnar det mest hela tiden. En sjukling har v här hos oss o jag känner mej lite risig...
    Ha en bra onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tråkigt att höra att du känner dig ur gängorna och har en svacka. Även jag hoppas att det inte är alltför illa bakom masken.

    Vad kul för dottern att det går så bra på nya jobbet :-) Och ett jobberbjudande....wow!!
    Ja det är säkert konstigt för Zingo att lillmatte kommer men går igen. Fast han har det nog gott oxå i den där stora sängen med alla kuddar ;-)

    Ha det gott och ta hand om dig!
    Kramis <3

    SvaraRadera
  7. Talande bild den med äpplena. Det är så härligt när man får höra att ens barn gör bra ifrån sig. Mammahjärtat bultar hårt och växer av stolthet. Sonen har också redan fått positiv feedback också. Lär sig snabbt. Dottern har också bara goda vitsord från jobbet.

    Ibland har man skrivtorka men det får man väl ha även om jag då saknar inläggen. Men du kanske kommer igen. Må gott

    SvaraRadera
  8. Svackor har vi ju tyvärr allihopa. Hoppas din går över snabbt!
    Zingo ser ut att ha det hur bra som helst där han ligger. :)

    Sv: Tack! :)
    Ja, humor kommer man väldigt långt med!
    Hahaha, usch för att hitta hamburgare (fästingar) på hunden! De är verkligen äckliga. Kram!

    SvaraRadera
  9. Ja nog händer det att det blir tyst när man har en blogg, man kanske inte alltid har lusten, och det är så det skall vara man skall inte behöva känna det där tvånget :) Kram

    SvaraRadera
  10. Ibland blir det så. Att man inte har nåt att skriva om...
    Men rätt var det är så kommer man tillbaka. Som Gubben i lådan ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Börjar man känna krav på att blogga blir det aldrig bra. Och sällan så bra inlägg heller, tycker jag.
    Vila! Kom igen när du orkar!
    <3

    SvaraRadera
  12. *fniss* tur du slipper "stödet'" när du handlar vännen ;)

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis