fredag 12 juni 2015

Grattis mamma!


Grattis mamma! ❤️


Idag fyller min fina mamma år. 
Grattis ❤️

Har handlat lite, fixat en hel del och packat. För idag blir det stugpremiär!
Strålande solsken och sommarvärme gör inte saken sämre ☀️☀️☀️☀️☀️
Vi ska fira mor i stugan och det verkar som dottern med kille kommer att dyka upp där ute oxå :-)
Jag vet en som kommer jubla idag och det är Zingo! "Stugan det bästa som finns" :-D

Det är många som fyller år idag. 2 av makens bröder, makens mormors man och så min mamma :-)
Finns alltså all anledning att fira en dag som denna :-)

Ha en fin dag! 
☀️❤️☀️❤️☀️❤️

4 kommentarer:

  1. Två av makens bröder? Få barn på samma dag. =)

    Grattis till din mamma och till stugpremiären. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Åsa. Maken o hans tvillingbror har samma födelsedag i oktober.
      Storebröderna fyller på samma dag men är födda med 4 års mellanrum
      Tack ❤

      Radera
  2. Åh vad härligt med stughelg! Hoppas ni har bättre väder än vad vi har här, det blåser nåt så in i bänken och solen tittar bara fram ibland. Grattis till lilla mamma! ♥ Hoppas ni haft/har det jättemysigt. Kramisar från mig! ♥

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till din mamma!!

    Hoppas ni haft en trevligt och lyckat firande och en härlig helg!

    Många kramar Bella

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis