lördag 5 september 2015

Varmt i hjärtat ❤️

I onsdags hörde vi av oss till våra ungdomar och frågade om de ville komma hit med sina respektive på fredag. Dotterns kille (kodnamnet) har inte träffat vår son o hans sambon än. Jag har väntat på den dagen vi alla skulle kunna träffas tillsammans... Det önskade jag mig redan i maj när jag fyllde år... Men bättre sent än aldrig ;-)

Vi köpte lite räkor och kräftor, ostar bröd kex och gjorde en Västerbottenostpaj. 
Ungdomarna kom alla samtidigt hit o Zingo blev helt galen. Han skrek av glädje o kunde inte stå still. Memphis verkade oxå väldigt nöjd att vara här igen :-)
Vilken trevlig kväll vi fick! Så skönt när man känner att alla "klickar" Så många skratt :-D


Vi avslutade kvällen med TP som jag och dottern vann ;-) 
Ungtupparna förlorade, men de var oxå mest ofokuserade ;-) 
Man somnar och vaknar med ett leende på läpparna efter en sån kväll & Det känns varmt i "mammahjärtat" ❤️

I veckan har både jag och Zingo klippt oss. Väldigt skönt och välbehövligt för oss båda två :-)

Ha en fin lördag ❤️

15 kommentarer:

  1. Härligt ha ha alla hemma på en gång :)
    Här är det höstlikt därute.....en lugn lördag blir det. Håller på med maten just nu.
    Ha en fin helg
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sådana dagar ( och kvällar) är guld värda. Så fina ni blev i era nya frisyrer! Ha en skön helg ❤️Kram❤️

    SvaraRadera
  3. Ser gott och trevligt ut.
    Vad fin ni blev du och Zingo efter friseringen.
    Ha en mysig kväll.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Åh vad mysigt att ha en kväll ihop med hela familjen. Dom får man njuta av.

    Va fin du blev i håret...och ja Zingo blev fin han oxå :-)

    Ha en fin söndag.
    Kramis <3

    SvaraRadera
  5. Så mysigt ni haft det. Så lyckat
    Men så fint du har klippt dig. Har faktiskt haft håret nästan lika kort som dig. Snyggt med kort och blont hår.
    Vovvsingen och du är så fina. Zingo är jättegullig.

    Varm söndagskram.

    SvaraRadera
  6. Kul att det gick så bra med "sammankopplingen" :-) Snygga blev ni, du och Zingo. ÄNNU snyggare, alltså :-)

    SvaraRadera
  7. Åh vad gott ni haft det! :-) Klart du blir varm i mammahjärtat då. Och snygg i håret är du, som vanligt :-) Det var länge sen vi hade skaldjur här hemma, det är synd att det är så dyrt. Hoppas du har en fin måndag vännen! Kramisar! ♥

    SvaraRadera
  8. Visst känns det gott i mamma hjärtat när allt klaffar så bra. Trevligt är det att träffas över en bit god mat och dryck och prata och lära känna varandra. Dom ser så rara ut ungdomarna..**
    Skönt med frisering för både matte och vovve, du passar verkligen toppenbra i den frisyren.
    Kram och ha det gott♥

    SvaraRadera
  9. Kul kväll och härligt att det "klickade" för alla. Själv väntar jag på det ska komma någon svärson eller svärdotter men än så är det inget på gång för någon av dom. Kommer nog när det är rätt för dom båda när det gäller kärleken. Må Gott

    SvaraRadera
  10. Vad härligt det låter!

    Och snygg i håret är du! :*

    SvaraRadera
  11. Jag tackar för mig och lovar att titta in i bloggen ibland.

    SvaraRadera
  12. Oj så mycket gott! Och VästerbottenSostpaj är det inget som slår.

    Sv. valparna väntas helgen 3-4 oktober. Väntan är OLIDLIG!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Låter som ni haft en super mysig helg!! Hur kommer det sig att ni inte träffats alla innan eller det har bara blivit så ?

    Jag vet inte riktigt hur många vi är men jag hörde att 140 var inbjudna. Vi var många när vi minglade runt kl 16 men det kan alltid vara någon som blivit sjuk. På kvällen kom inte alla dit men det allra flesta.

    Ha det gott , Vicki

    SvaraRadera
  14. Men så härligt!! Förstår att det värmer:-)

    Tack för alla fina hälsningar inne hos mig!!

    Kram Cecce

    Kram!!

    SvaraRadera
  15. Några planer för helgen?

    Trevlig helg, Vicki

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis