tisdag 17 november 2015

Grå grå grå

Grå grå himlar & vatten
grå grå himlar & hav
grå grå känslor i natten..
det är HÖST
med gråväder & som tröst....

Den du Ledin... du får den av mig ;-)

I fredags fick jag ett paket från Buzzador med Airwicks doftljus som jag ska få testa. Man fick 4 olika ljus.
2 st Colour fragrance med Turquoise oasis &  Mystical Garden. Två av dessa ljus skiftar färg.
De andra två är i glasburkar.
Behövs mycket ljus nu när det är så grått & ruggigt ute :-)

Helgen har varit lugn. Vi har inte gjort så mycket. Ibland kan det vara skönt oxå!
Zingo fick en ny leksak i fredags o 1h senare så hade han inte den mer ;-) 

Idag har jag & Zingo varit en sväng på Knorren. Man får passapå att njuta av de små solglimtar som visar sig... Det var ruggigt men ändå en skön Zingowalk.

Ikväll blir det till att se matchen mellan Sverige & Danmark. Vi får hoppas på vinst för Sverige.

Ha en fin dag!




11 kommentarer:

  1. Nämen Zingo så - är du inte rädd om dina leksaker? Eller så trodde han kanske att det var en marsipangris :D

    Jag är förvånad över att vovven här inte har tuggat sönder något än för tuggar lite gör han men inte mer än att hans små mjukisdjur slutar pipa och då är dom inte lika intressanta längre.

    Ja grått är bara förnamnet men det skymtar en liten blå himmel idag men den försvinner så snabbt att man inte vet om man har sett rätt eller inte.

    Men det är ju november och det är idag 20 år sen snöstormen och då föredrar jag grått och regn - har inte bytt till vinterdäcken än.

    Må Gott

    SvaraRadera
  2. Doftljus är nog nästan det enda positiva med hösten. =D

    Stackars Zingoleksaken....

    SvaraRadera
  3. Klart att rörelse är bra, men att vilja plocka bort de värktabletter som gör att jag fungerar hyfsat å klarar av vardagen, min 9åriga dotter för att ersätta detta med konditionsträning, styrketräning när jag knappt orkar ta mig ut 20 minuter dag med mina hundar känns ju som ett galet skämt.
    Tack för tipset, ska testa när jag kommer till en Life butik.
    Det är ju vansinne när patienten vet mer än läkare om sjukdom å att bli avfärdad med att det är en slaskdiagnos är hemskt.

    SvaraRadera
  4. Vilka läckra ljus! :-)

    Här är det väldigt mycket blå, blå just nu. Grå, grå lyser med sin frånvaro :-)

    SvaraRadera
  5. Zingo gillade visst sin leksak ;)) Doftljus kan jag inte ha för mannen är känslig för doften, påstår han. Här är det också mer grått än blått. Kram ❤️

    SvaraRadera
  6. Ja det gick ju bra för Sverige i går, vad skulle vi göra utan Zlatan?? Det gick åt helpotta...men nu kan vi se fram emot nästa sommar och EM.
    Bamse far fram lika hårdhänt med sina leksaker, ja inte alla kanske, men vissa ska bara tuggas sönder.
    Undrar hur mycket ljus man gör av med under den mörka årstiden? Men det är en ljuvlig myskänsla att tända upp och sen njuta. Härligt fina ljus du fick att testa...
    Ha det gott och myyys på♥♥

    SvaraRadera
  7. Zingowalk 😂 Och tänk, Sverige vann! Härliga bilder. Jag var tidigare buzzador men det var säkert 15 år sedan. Man kanske skulle gå med igen :)

    SvaraRadera
  8. Zingowalk 😂 Och tänk, Sverige vann! Härliga bilder. Jag var tidigare buzzador men det var säkert 15 år sedan. Man kanske skulle gå med igen :)

    SvaraRadera
  9. Zingowalk 😂 Och tänk, Sverige vann! Härliga bilder. Jag var tidigare buzzador men det var säkert 15 år sedan. Man kanske skulle gå med igen :)

    SvaraRadera
  10. Vad kul, det var länge sedan jag hade något med buzzador att göra, en kompis till mig fick även samma paket som dig. Jag hade gärna tacksamt tagit emot det. Kram

    SvaraRadera
  11. Vilka fina ljus. Ja denna gråa årstiden behövs det verkligen massor med ljus, gärna doftljus för min del.

    Hahaha...men Zingo då. Den leksaken varade inte länge. Nu får du köpa en ny Mickis (det kanske var Zingos tanke) ;-)

    Kramis <3

    SvaraRadera

♥Tack för att du förgyller min dag♥
(¯`v´¯)
.`·.¸.·´ .
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸Mickis